Моделювання уроків формування досвіду читацької діяльності молодших школярів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714533/
|
|
Title |
Моделювання уроків формування досвіду читацької діяльності молодших школярів
Modeling the lessons of forming the experience of the younger pupils' reading activity |
|
Creator |
Мартиненко, Валентина Олександрівна
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 80 General questions relating to both linguistics and literature. Philology |
|
Description |
Розкрито вихідні положення щодо побудови продуктивних моделей уроків літературного читання в початкових класах. Запропоновано моделі уроків опрацювання художніх, науково-художніх, науково-пізнавальних текстів; роботи з дитячою книжкою; бібліотечно-бібліографічних уроків.
The initial provisions on constructing productive models of literary reading lessons in elementary classes are revealed. Models of lessons for working out of artistic, scientific and artistic, scientific and cognitive texts are offered; work with a children's book; library and bibliographic lessons. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714533/1/%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Мартиненко, Валентина Олександрівна (2014) Modeling the lessons of forming the experience of the younger pupils' reading activity In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2014 рік Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 195-196. ISBN 978-966-644-398 -5 |
|