Запис Детальніше

Моделювання уроків формування досвіду читацької діяльності молодших школярів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714533/
 
Title Моделювання уроків формування досвіду читацької діяльності молодших школярів
Modeling the lessons of forming the experience of the younger pupils' reading activity
 
Creator Мартиненко, Валентина Олександрівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
80 General questions relating to both linguistics and literature. Philology
 
Description Розкрито вихідні положення щодо побудови продуктивних моделей уроків літературного читання в початкових класах. Запропоновано моделі уроків опрацювання художніх, науково-художніх, науково-пізнавальних текстів; роботи з дитячою книжкою; бібліотечно-бібліографічних уроків.
The initial provisions on constructing productive models of literary reading lessons in elementary classes are revealed. Models of lessons for working out of artistic, scientific and artistic, scientific and cognitive texts are offered; work with a children's book; library and bibliographic lessons.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714533/1/%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
- Мартиненко, Валентина Олександрівна (2014) Modeling the lessons of forming the experience of the younger pupils' reading activity In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2014 рік Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 195-196. ISBN 978-966-644-398 -5