Запис Детальніше

Реалізація міжпредметних зав’язків математики й англійської мови як засіб розвитку ціннісних орієнтацій учнів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714634/
http://seanewdim.com/pedagogy_and_psychology.html
 
Title Реалізація міжпредметних зав’язків математики й англійської мови як засіб розвитку ціннісних орієнтацій учнів
Реализация межпредметных завязок математики и английского языка как средство развития ценностных ориентаций учащихся
Implementation of interdisciplinary mathematical ties and English as a means of development of value orientations of students
 
Creator Васильєва, Д.В.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті висвітлюються особливості встановлення міжпредметних зав’язків математики з англійською мовою в процесі шкільного навчання. Розкривається місце знань з англійської мови у формуванні ціннісних орієнтацій сучасних учнів. На конкретних прикладах розглядаються різні рівні і способи здійснення міжпредметних зав’язків математики й англійської мови: розширення двомовного математичного тезауруса учнів і учителів, розв’язування математичних задач, сформульованих англійською мовою, виконання інтегрованих навчальних проектів.
В статье освещаются особенности установления межпредметных связей математики с английским языком в процессе обучения в школе. Раскрывается место знаний по английскому языку в формировании ценностных ориентаций современных учеников. На конкретных примерах рассматриваются различные уровни и способы осуществления межпредметных связей математики и английского языка: расширение двуязычного математического тезауруса учеников и учителей, решение математических задач, сформулированных на английском языке, выполнение программ обучения проектов.
The features of establishing intersubject connections of mathematics and English in the process of educating at school are given in the article. The place of knowledge of English in forming of the valued orientations of modern pupils opens up. Different levels and methods of realization of intersubject connections of mathematics and English are examined on concrete examples (expansion of bilingual mathematical thesaurus of students and teachers, decision of the mathematical tasks set forth in English language, implementation of the programs of educating of projects).
 
Publisher Készült a Rózsadomb Contact Kft nyomdájában
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language en
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714634/1/ped_psy_iv46_97-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-61-64.pdf
- Васильєва, Д.В. (2016) Implementation of interdisciplinary mathematical ties and English as a means of development of value orientations of students Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, 97 (4 (46)). pp. 61-64. ISSN 2308-5258