Запис Детальніше

Теоретичні аспекти технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26380/
 
Title Теоретичні аспекти технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів
Теоретические аспекты технологии контекстного обучения будущего учителя начальных классов
Theoretical aspects of technology of the context teaching of future teacher of initial classes
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті на підставі підходу до структури педагогічної технології як сукупності її концептуальної, змістовної та процесуальної складних розглянуто теоретичні аспекти технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів. В якості концептуальної основи зазначеної технології автор розуміє рефлексивно-орієнтовану парадигму освіти. Підґрунтям змістовної частини є рефлексивна компетентність, а також рефлексивно обумовлені особистісні феномени майбутнього фахівця початкової освіти. Процесуальна частина представленої технології пов'язана з динамікою провідних діяльностей та відповідних організаційних форм контекстного навчання.
В статье на основе подхода к структуре педагогической технологии как совокупности ее конецептуальной, содержательной и процессуальной составляющих рассмотрены теоретические аспекты технологии контекстуального обучения данной технологии автор выделяет рефлексивно-ориентированную парадигма образования. Главными направлениями содержательной части является рефлексивная компетентность, а так же рефлексивно обусловленные личностные феномены будущего специалиста начального образования. Процессуальная часть представленной технологии связана с динамикой ведущих деятельностей и соответсвующих организационных форм контекстного обучения.

 
Publisher Видавництво Державного закладу «Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26380/1/V_Zhelanova_VLNUTS%2822%28257%29%29_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2012) Теоретичні аспекти технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (22(257). с. 239-249. ISSN 2227-2844