Теоретичні аспекти технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26380/
|
|
Title |
Теоретичні аспекти технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів
Теоретические аспекты технологии контекстного обучения будущего учителя начальных классов Theoretical aspects of technology of the context teaching of future teacher of initial classes |
|
Creator |
Желанова, Вікторія В'ячеславівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті на підставі підходу до структури педагогічної технології як сукупності її концептуальної, змістовної та процесуальної складних розглянуто теоретичні аспекти технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів. В якості концептуальної основи зазначеної технології автор розуміє рефлексивно-орієнтовану парадигму освіти. Підґрунтям змістовної частини є рефлексивна компетентність, а також рефлексивно обумовлені особистісні феномени майбутнього фахівця початкової освіти. Процесуальна частина представленої технології пов'язана з динамікою провідних діяльностей та відповідних організаційних форм контекстного навчання.
В статье на основе подхода к структуре педагогической технологии как совокупности ее конецептуальной, содержательной и процессуальной составляющих рассмотрены теоретические аспекты технологии контекстуального обучения данной технологии автор выделяет рефлексивно-ориентированную парадигма образования. Главными направлениями содержательной части является рефлексивная компетентность, а так же рефлексивно обусловленные личностные феномены будущего специалиста начального образования. Процессуальная часть представленной технологии связана с динамикой ведущих деятельностей и соответсвующих организационных форм контекстного обучения. — |
|
Publisher |
Видавництво Державного закладу «Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26380/1/V_Zhelanova_VLNUTS%2822%28257%29%29_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2012) Теоретичні аспекти технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (22(257). с. 239-249. ISSN 2227-2844 |
|