Навчання інтегрованих навичок: шлях до реального спілкування
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26400/
|
|
Title |
Навчання інтегрованих навичок: шлях до реального спілкування
Обучение интегрированных навыков: путь к реальному общению Teaching Integrated Skills: a Path to Realistic Communication |
|
Creator |
Жарікова, Людмила Миколаївна
|
|
Subject |
Інші (не входять ні до фахових, ні до наукометричних баз)
|
|
Description |
Відповідно до Концепції нової української школи, спілкування іноземною мовою є однією з ключових компетентностей для навчання впродовж життя. Таким чином, основна мета викладання англійської мови полягає в тому, щоб дати студентам можливість бути успішними в реальному спілкуванні. Стаття висвітлює техніки інтегрованого навчання, що дозволяють учням вільно, ефективно та максимально точно використовувати англійську мову в реалістичному спілкуванні, що є не тільки головною метою викладання англійської мови, але й головним завданням студентів, що вивчають англійську.
Согласно Концепции новой украинской школы, общение на иностранном языке является одной из ключевых компетентностей для обучения в течение всей жизни. Таким образом, основная цель преподавания английского языка заключается в том, чтобы дать студентам возможность быть успешными в реальном общении. Статья освещает техники интегрированного обучения, позволяющие ученикам свободно, эффективно и максимально точно использовать английский язык в реалистическом общении, что является не только главной целью преподавания английского языка, но и главной задачей студентов, изучающих английский. According to the Concept of New Ukrainian School, communication in foreign language is one of the key competences for lifelong learning. Thus the main goal of teaching English is to give our students the opportunity to be successful in real communication. “Real success in English teaching and learning is when the learners can actually communicate in English inside and outside the classroom” (Davies & Pearse, 2002: 99). Teachers have been studying the ways of enabling learners to use English freely, effectively, and as far as possible accurately, in realistic communication, which has become not only the major goal of all English language teaching, but also the students’ main concern when they make their efforts to study English. |
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2018-09
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26400/1/L_Zharikova_IMVSHU_5_IPPO.pdf
Жарікова, Людмила Миколаївна (2018) Навчання інтегрованих навичок: шлях до реального спілкування Іноземні мови в школах України (5). с. 2-5. |
|