Психологічні механізми метакогнітивного моніторингу в процесі формування ключових компетентностей у старшокласників (Psychological mechanisms of metacognitive monitoring in the process of forming key competencies in older managers)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
https://eprints.oa.edu.ua/7551/
|
|
Title |
Психологічні механізми метакогнітивного моніторингу в процесі формування ключових компетентностей у старшокласників (Psychological mechanisms of metacognitive monitoring in the process of forming key competencies in older managers) |
|
Creator |
Захаревич, Наталія (Natalia Zaharevich)
|
|
Subject |
Психологія
|
|
Description |
У статті розглянуто теоретичні підходи до визначення змісту метакогнітивного моніторингу у процесі навчання; уточнено сутність поняття «метапізнання»; визначено основні компоненти саморегульованого навчання, які суттєво впливають на формування у старшокласників необхідних для самореалізації особистості ключових компетентностей; охарактеризовано структурні компоненти метакогнітивних процесів: знання про метакогніції, моніторинг метакогнітивних процесів і їх контроль; зазначено, що метакогнітивний моніторинг сприяє ефективному навчанню особистості учнів старших класів. (The article deals with theoretical approaches to the defi nition of the content of metacognitive monitoring in the learning process; the essence of the concept of “meta-knowledge” is specifi ed; the main components of self-regulated learning, which substantially infl uence the formation of personal key competencies of senior students necessary for their self-realization are defi ned; the structural components of metacognitive processes are characterized: knowledge of metacognition, monitoring of metacognitive processes and their control; іt is noted that metacognitive monitoring helps the effective education of the personality of senior students.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія»
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://eprints.oa.edu.ua/7551/1/11.pdf
Захаревич, Наталія (Natalia Zaharevich) (2018) Психологічні механізми метакогнітивного моніторингу в процесі формування ключових компетентностей у старшокласників (Psychological mechanisms of metacognitive monitoring in the process of forming key competencies in older managers). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : збірник наукових праць (Вип. 6). с. 49-53. ISSN 2415–7384 |
|