Запис Детальніше

Психологічні механізми метакогнітивного моніторингу в процесі формування ключових компетентностей у старшокласників (Psychological mechanisms of metacognitive monitoring in the process of forming key competencies in older managers)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation https://eprints.oa.edu.ua/7551/
 
Title Психологічні механізми метакогнітивного моніторингу в процесі формування ключових компетентностей у старшокласників
(Psychological mechanisms of metacognitive monitoring in the process of forming key competencies in older managers)
 
Creator Захаревич, Наталія (Natalia Zaharevich)
 
Subject Психологія
 
Description У статті розглянуто теоретичні підходи до визначення змісту метакогнітивного моніторингу у процесі навчання; уточнено сутність поняття «метапізнання»; визначено основні компоненти саморегульованого навчання,
які суттєво впливають на формування у старшокласників необхідних для самореалізації особистості ключових
компетентностей; охарактеризовано структурні компоненти метакогнітивних процесів: знання про метакогніції, моніторинг метакогнітивних процесів і їх контроль; зазначено, що метакогнітивний моніторинг сприяє ефективному навчанню особистості учнів старших класів.
(The article deals with theoretical approaches to the defi nition of the content of metacognitive monitoring in the learning process; the essence of the concept of “meta-knowledge” is specifi ed; the main components of self-regulated learning, which substantially infl uence the formation of personal key competencies of senior students necessary for their self-realization are
defi ned; the structural components of metacognitive processes are characterized: knowledge of metacognition, monitoring of metacognitive processes and their control; іt is noted that metacognitive monitoring helps the effective education of the personality of senior students.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія»
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier https://eprints.oa.edu.ua/7551/1/11.pdf
Захаревич, Наталія (Natalia Zaharevich) (2018) Психологічні механізми метакогнітивного моніторингу в процесі формування ключових компетентностей у старшокласників (Psychological mechanisms of metacognitive monitoring in the process of forming key competencies in older managers). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : збірник наукових праць (Вип. 6). с. 49-53. ISSN 2415–7384