Запис Детальніше

Про результати вивчення стану критичного мислення ліцеїстів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706884/
http://lib.pedpresa.ua/category/zhurnali/naykovo-metodichni-zhyrnalu/biologiya-i-himiya-v-ridniy-shkoli
 
Title Про результати вивчення стану критичного мислення ліцеїстів
About the results of studying the state of critical thinking of lyceum pupils
 
Creator Ващенко, Л.С.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
5 Мathematics. natural sciences
 
Description У статті представлено результати дослідження рівня оволодіння старшокласниками елементами критичного мислення. Нові завдання школи вимагають іншої, ніж у репродуктивному навчанні, організації мисленневої діяльності учнів, а саме розвитку критичного мислення. Це мислення вищого порядку, яке спирається на інформацію, усвідомлене сприйняття власної інтелектуальної діяльності, сприяє розвитку творчої особистості. Шкільна практика потребує розроблення технології формування критичного мислення школярів в процесі навчання, використання сукупності різноманітних педагогічних прийомів, які спонукають учнів до творчої активності, створюють умови для усвідомлення ними навчального матеріалу, узагальнення отриманих знань.
The paper presents the results of a study, what level of mastering the elements of critical thinking pupils have. New challenges of school require other than reproductive learning, mental activity of students, such as critical thinking. This higher order thinking, which is based on information and conscious perception of intellectual activity, promotes creative personality. School practice requires the development of technology forming critical thinking of pupils in the learning process, using set of different teaching methods that encourage students to creative activity, create conditions for awareness of educational material, summarizing the knowledge gained.
 
Publisher Державне iнформацiйно-виробниче пiдприємство видавництво "Педагогiчна преса"
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706884/1/%D0%92%D0%B0%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9B._%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9A%D0%9C_-2.PDF
- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142 <http://orcid.org/0000-0002-0637-2142>) (2017) About the results of studying the state of critical thinking of lyceum pupils , 2. pp. 42-46.