Запис Детальніше

Трансформація як парадигма розвитку освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714582/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=5513
 
Title Трансформація як парадигма розвитку освіти
Transformation as a Paradigm of Education Development
 
Creator Локшина, Олена Ігорівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Розкрито, що сучасні трансформації/зміни відбуваються у
багатовимірній проекції з очікуваними та неочікуваними наслідками, впливом зовнішніх та внутрішніх чинників, нелінійністю та етапністю руху, універсальними/тимчасовими результатами.
The thesis reveals that modern transformations / changes take place in a multidimensional projection with expected and unexpected consequences, the influence of external and internal factors, nonlinearity and stage of motion, universal / temporary results.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714582/1/01_216_2016-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-61.pdf
- Локшина, Олена Ігорівна (2016) Transformation as a Paradigm of Education Development In: Педагогічна компаративістика – 2016: освітні реформи та інновації у глобалізованому світі: матеріали наук.-практ семінару (Київ, 6 червня 2016 р.) Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 120-121.