Моделювання уроків математики з формування у молодших школярів обчислювальної компетентності
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714691/
|
|
Title |
Моделювання уроків математики з формування у молодших школярів обчислювальної компетентності
Моделирование уроков математики по формированию у младших школьников вычислительной компетентности The modeling of the mathematics lesson destined to forme the competence of calculate in elementary schoo |
|
Creator |
Листопад, Наталія Петрівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
В статті презентовано результати дослідження проблеми моделювання уроку математики з формування у молодших школярів обчислювальної компетентності. Автор розкриває сутнісну характеристику понять «обчислювальна компетентність», «обчислювальна діяльність»; описує вплив характеру пізнавальної діяльності молодших школярів на вибір базової моделі уроку математики; специфіку зовнішньої та внутрішньої структури кожного типу уроку, визначає напрями в організації обчислювальної діяльності учнів та завдання їх впровадження.
The paper describes the result of the research on the modeling of the mathematics lesson destined to forme the competence of calculate in elementary school. The author explains the notions of "competence to calculate", "calculation activity" ; describes the influence of the type of cognitive activity of pupils on the choice of the lesson model, the specifics of the internal and external model of each lesson ; determines the directions of the organisation of pupil's calculation activity and the methods of their implementation. В статье представлены результаты исследования проблемы моделирования урока математики по формированию у младших школьников вычислительной компетентности. Автор раскрывает сущностную характеристику понятий «вычислительная компетентность», «вычислительная деятельность»; описывает влияние характера познавательной деятельности младших школьников на выбор базовой модели урока математики; специфику внешней и внутренней структуры каждого типа урока, определяет направления в организации вычислительной деятельности учащихся и задачи их внедрения. |
|
Date |
2016
|
|
Type |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714691/1/%D0%9C%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8.pdf
- Листопад, Наталія Петрівна (orcid.org/0000-0002-2922-8450 <http://orcid.org/0000-0002-2922-8450>) (2016) The modeling of the mathematics lesson destined to forme the competence of calculate in elementary schoo In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Варіативність організаційних форм компетентнісно орієнтованого навчання у початковій школі", 15 квітня 2016 року, м. Нікополь, Україна. (Unpublished) |
|