Запис Детальніше

Реалізація соціокультурної змістової лінії у підручнику української мови для 5 класу ЗЗСО з навчанням румунською мовою

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714715/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687
 
Title Реалізація соціокультурної змістової лінії у підручнику української мови для 5 класу ЗЗСО з навчанням румунською мовою
Implementation of the socio-cultural content line in the Ukrainian language textbook for the 5th form of the schools with the education in Romanian
 
Creator Пілігач, Олена Георгіївна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У публікації розкрито особливості реалізації соціокультурної змістової лінії у підручнику української мови для 5 класу ЗЗСО з навчанням румунською мовою.Зокрема проаналізовано дидактичний матеріал та методичний апарат підручника, в яких закладено потенційні можливості для проведення цілеспрямованої роботи з формування в учнів соціокультурної компетентності.
The publication reveals the peculiarities of the implementation of the sociocultural content line in the Ukrainian textbook for the 5th form of the schools with the study in the Romanian language. In particular, the didactic material and methodical apparatus of the textbook, which laid the potential for conducting purposeful work on the formation of students' socio-cultural competence, are analyzed in particular.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714715/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%9F%D1%96%D0%BB%D1%96%D0%B3%D0%B0%D1%87%202018.pdf
- Пілігач, Олена Георгіївна (2018) Implementation of the socio-cultural content line in the Ukrainian language textbook for the 5th form of the schools with the education in Romanian In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 63-64. ISBN 978-966-644-464-9