Підготовка вчителів географії до експериментальної роботи в контексті диференційованого підходу
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714727/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=2583 |
|
Title |
Підготовка вчителів географії до експериментальної роботи в контексті диференційованого підходу
Подготовка учителей географии к экспериментальной работы в контексте дифференцированного подхода Preparation of geography teachers for experimental work in the context of a differentiated approach |
|
Creator |
Гончарова, Наталія Олександрівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 378 Higher education. Universities. Academic study 55 Earth Sciences. Geological sciences |
|
Description |
В тезах описано залежність від дидактико-методичної готовності вчителів до введення педагогічної новації результативності впровадження у навчально-виховний процес з географії в основній школі методики диференційованого підходу щодо розроблення і використання дидактичних матеріалів.
В тезисах описано зависимость от дидактико-методической готовности учителей к педагогическим новациям результативности внедрения в учебно-воспитательный процесс по географии в основной школе методики дифференцированного подхода к разработке и использованию дидактических материалов. The thesis describes the dependence on the didactic-methodical readiness of teachers to introduce a pedagogical innovation in the effectiveness of the introduction into the educational process of geography in the main school method of differentiated approach to the development and use of teaching materials. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714727/1/anot2014%20%281%29.pdf
- Гончарова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-2120-4542 <http://orcid.org/0000-0002-2120-4542>) (2014) Preparation of geography teachers for experimental work in the context of a differentiated approach In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 267-268. ISBN 978-966-644-398-5 |
|