Запис Детальніше

Підготовка вчителів географії до експериментальної роботи в контексті диференційованого підходу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714727/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=2583
 
Title Підготовка вчителів географії до експериментальної роботи в контексті диференційованого підходу
Подготовка учителей географии к экспериментальной работы в контексте дифференцированного подхода
Preparation of geography teachers for experimental work in the context of a differentiated approach
 
Creator Гончарова, Наталія Олександрівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
378 Higher education. Universities. Academic study
55 Earth Sciences. Geological sciences
 
Description В тезах описано залежність від дидактико-методичної готовності вчителів до введення педагогічної новації результативності впровадження у навчально-виховний процес з географії в основній школі методики диференційованого підходу щодо розроблення і використання дидактичних матеріалів.
В тезисах описано зависимость от дидактико-методической готовности учителей к педагогическим новациям результативности внедрения в учебно-воспитательный процесс по географии в основной школе методики дифференцированного подхода к разработке и использованию дидактических материалов.
The thesis describes the dependence on the didactic-methodical readiness of teachers to introduce a pedagogical innovation in the effectiveness of the introduction into the educational process of geography in the main school method of differentiated approach to the development and use of teaching materials.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2014
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714727/1/anot2014%20%281%29.pdf
- Гончарова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-2120-4542 <http://orcid.org/0000-0002-2120-4542>) (2014) Preparation of geography teachers for experimental work in the context of a differentiated approach In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2014 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 267-268. ISBN 978-966-644-398-5