Дидактичні матеріали як засіб реалізації диференційованого підходу на укроках географії
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714728/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=1454 |
|
Title |
Дидактичні матеріали як засіб реалізації диференційованого підходу на укроках географії
Дидактические материалы как средство реализации дифференцированного подхода на укроки географии Didactic materials as a means of implementing a differentiated approach on the steps of geography |
|
Creator |
Гончарова, Наталія Олександрівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education 55 Earth Sciences. Geological sciences |
|
Description |
За результатами педагогічних досліджень виявлено такі позитивні риси застосування дидактичних матеріалів на уроках географії: у процес задіються всі учні; зростає пізнавальна активність учнів; комплексно розвиваються всі види пам’яті, підвищується ефективність запам’ятовування, а отже, забезпечується міцність здобутих знань; ураховуються індивідуальні особливості кожного школяра; здійснюється узагальнення і систематизація географічних знань; діти привчаються до самостійної праці з підручниками, навчальними посібниками, атласами та іншими джерелами географічної інформації.
По результатам педагогических исследований выявлены следующие положительные черты применения дидактических материалов на уроках географии: в процесс задействуются все учащиеся; растет познавательная активность учащихся; комплексно развиваются все виды памяти, повышается эффективность запоминания, а следовательно, обеспечивается прочность полученных знаний; учитываются индивидуальные особенности каждого школьника; осуществляется обобщение и систематизация географических знаний; дети приучаются к самостоятельной работы с учебниками, учебными пособиями, атласами и другими источниками географической информации. As a result of pedagogical researches, the following positive features of the use of teaching materials in geography lessons were discovered: all students are involved in the process; the cognitive activity of the students increases; all types of memory develop in a complex manner, the efficiency of memorization increases, and, therefore, the strength of the acquired knowledge is ensured; the individual peculiarities of each student are taken into account; Generalization and systematization of geographical knowledge is carried out; children are accustomed to independent work with textbooks, tutorials, atlases and other sources of geographic information. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2013
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714728/1/anot2013%20%281%29.pdf
- Гончарова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-2120-4542 <http://orcid.org/0000-0002-2120-4542>) (2013) Didactic materials as a means of implementing a differentiated approach on the steps of geography In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2013 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 257-258. |
|