Запис Детальніше

Дидактичні матеріали як засіб реалізації диференційованого підходу на укроках географії

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714728/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=1454
 
Title Дидактичні матеріали як засіб реалізації диференційованого підходу на укроках географії
Дидактические материалы как средство реализации дифференцированного подхода на укроки географии
Didactic materials as a means of implementing a differentiated approach on the steps of geography
 
Creator Гончарова, Наталія Олександрівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
55 Earth Sciences. Geological sciences
 
Description За результатами педагогічних досліджень виявлено такі позитивні риси застосування дидактичних матеріалів на уроках географії: у процес задіються всі учні; зростає пізнавальна активність учнів; комплексно розвиваються всі види пам’яті, підвищується ефективність запам’ятовування, а отже, забезпечується міцність здобутих знань; ураховуються індивідуальні особливості кожного школяра; здійснюється узагальнення і систематизація географічних знань; діти привчаються до самостійної праці з підручниками, навчальними посібниками, атласами та іншими джерелами географічної інформації.
По результатам педагогических исследований выявлены следующие положительные черты применения дидактических материалов на уроках географии: в процесс задействуются все учащиеся; растет познавательная активность учащихся; комплексно развиваются все виды памяти, повышается эффективность запоминания, а следовательно, обеспечивается прочность полученных знаний; учитываются индивидуальные особенности каждого школьника; осуществляется обобщение и систематизация географических знаний; дети приучаются к самостоятельной работы с учебниками, учебными пособиями, атласами и другими источниками географической информации.
As a result of pedagogical researches, the following positive features of the use of teaching materials in geography lessons were discovered: all students are involved in the process; the cognitive activity of the students increases; all types of memory develop in a complex manner, the efficiency of memorization increases, and, therefore, the strength of the acquired knowledge is ensured; the individual peculiarities of each student are taken into account; Generalization and systematization of geographical knowledge is carried out; children are accustomed to independent work with textbooks, tutorials, atlases and other sources of geographic information.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2013
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714728/1/anot2013%20%281%29.pdf
- Гончарова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-2120-4542 <http://orcid.org/0000-0002-2120-4542>) (2013) Didactic materials as a means of implementing a differentiated approach on the steps of geography In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2013 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 257-258.