Запис Детальніше

Використання диференційованих дидактичних матеріалів учителями географії у загальноосвітніх навчальних закладах

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714729/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=1049
 
Title Використання диференційованих дидактичних матеріалів учителями географії у загальноосвітніх навчальних закладах
Использование дифференцированных дидактических материалов учителями географии в общеобразовательных учебных закладах
Use of differentiated didactic materials by geography teachers in general educational institutions
 
Creator Гончарова, Наталія Олександрівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
55 Earth Sciences. Geological sciences
 
Description В тезах описано результати констатувального експерименту з використання у навчально-виховному процесі комплексу диференційованих дидактичних матеріалів – карток-завдань, засобів унаочнення, ігрових дидактичних матеріалів як єдиного цілого.
В тезисах описаны результаты констатирующего эксперимента по использованию в учебно-воспитательном процессе комплекса дифференцированных дидактических материалов - карточек-заданий, средств наглядности, игровых дидактических материалов как единого целого.
The theses describe the results of the observation experiment on the use of differentiated didactic materials in the educational process - card-tasks, means of presentation, gaming didactic materials as a whole.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2013
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714729/1/anot_2012%20%281%29.pdf
- Гончарова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-2120-4542 <http://orcid.org/0000-0002-2120-4542>) (2013) Use of differentiated didactic materials by geography teachers in general educational institutions In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2012 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 282-283.