Запис Детальніше

Формування природничо-наукової компетентності старшокласників у процесі навчання фізики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714737/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Формування природничо-наукової компетентності старшокласників у процесі навчання фізики
Формирование естественнонаучной компетентности старшеклассников в процессе обучения физике
Formation of science-and-scientific competence of senior pupils in the process of teaching physics
 
Creator Непорожня, Лідія Вікторівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description Як навчальний предмет, фізика має потужний потенціал в контексті формування природничо-наукової компетентності. Вивчаючи фізику, учні набувають здатність використовувати природничо-наукові знання для виявлення в реальних ситуаціях проблем, які можуть бути досліджені і вирішені за допомогою наукових методів, робити висновки, що ґрунтуються на спостереженнях і експериментах, вчаться розуміти оточуючий світ і зміни, які відбуваються в ньому.
Как учебный предмет, физика имеет мощный потенциал в контексте формирования естественнонаучной компетентности. Изучая физику, учащиеся приобретают способность использовать естественнонаучные знания для выявления в реальных ситуациях проблем, которые могут быть исследованы и решены с помощью научных методов, делать выводы, основанные на наблюдениях и экспериментах, учатся понимать окружающий мир и изменения, которые происходят в нем.
As a subject of study, physics has a strong potential in the context of the formation of science and science competence. Studying physics, students acquire the ability to use science and science to identify in real-world problems that can be explored and solved by scientific methods, draw conclusions based on observations and experiments, learn to understand the surrounding world and the changes that take place in it.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714737/1/anotovani_2017%20%281%29.pdf
- Непорожня, Лідія Вікторівна (orcid.org/0000-0002-6984-7918 <http://orcid.org/0000-0002-6984-7918>) (2017) Formation of science-and-scientific competence of senior pupils in the process of teaching physics In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 174-175. ISBN 978-966-644-398-5