Запис Детальніше

Наукові підходи у формуванні змісту навчання фізики й астрономії в профільній школі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714738/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Наукові підходи у формуванні змісту навчання фізики й астрономії в профільній школі
Научные подходы в формировании содержания обучения физике и астрономии в профильной школе
Scientific approaches in the formation of the content of teaching physics and astronomy in the profile school
 
Creator Головко, Микола Васильович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
52 Astronomy. Astrophysics. Space research. Geodesy
53 Physics
 
Description При визначенні наукових підходів формування змісту «Фізики й астрономії» враховувалися сучасні європейські моделі формування змісту освіти старшої школи (стратегії стандартизації, модуляризації, інтеграції, компетентісної спрямованості), які спрямовують зміст освіти формування ключових компетентностей учнів, передбачають різні варіанти презентування навчального матеріалу (наприклад, окремими організаційно-методичними блоками, зміст та обсяг яких може відрізнятися залежно від дидактичних цілей, профільної й рівневої диференціації та індивідуальної траєкторії навчання учня).
При определении научных подходов формирования содержания «Физики и астрономии» учитывались современные европейские модели формирования содержания образования старшей школы (стратегии стандартизации, модуляризации, интеграции, компетентный направленности), которые направляют содержание образования формирования ключевых компетентностей учащихся, предусматривают различные варианты презентування учебного материала (например, отдельными организационно-методическими блоками, содержание и объем которых может отличаться в зависимости от дидактических целей, профильной и уровневой дифференциации и индивидуальной траектории обучения ученика).
In determining the scientific approaches to the formation of the content of "Physics and Astronomy", contemporary European models of the formation of the content of the education of the senior school (standardization, modularization, integration, competence orientation) were taken into account, which guide the content of formation of the formation of key competencies of students, envisage different variants of presentation of educational material (for example, separate organizational and methodological blocks, the content and scope of which may vary depending on didactic objectives, profile and level differentiation and individual student learning paths).
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714738/1/anotovani_2017%20%281%29.pdf
- Головко, Микола Васильович (orcid.org/0000-0002-8634-591X <http://orcid.org/0000-0002-8634-591X>) (2017) Scientific approaches in the formation of the content of teaching physics and astronomy in the profile school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 175-176. ISBN 978-966-644-398-5