Запис Детальніше

Результати експериментальних досліджень балкової залізобетонної прольотної будови моста за етапами реконструкції

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Результати експериментальних досліджень балкової залізобетонної прольотної будови моста за етапами реконструкції
The results of experimental researchs of the reinforced concrete beam span structure of the bridge by reconstruction stages
 
Creator Рачкевич, В. С.
Семанів, Л. Я.
Кваша, В. Г.
Салійчук, Л. В.
Rachkevych, V.
Semaniv, L.
Kvasha, V.
Saliychyk, L.
 
Contributor ПАТ “ДАК “Автомобільні дороги України”, “ДП Івано-Франківський облавтодор”
Служба автомобільних доріг України у Івано-Франківській області
Національний університет “Львівська політехніка”, ГНДЛ-88
Public Company “State Joined-Stock Company “ROADS OF UKRAINE”, Subsidiary Enterprise “Ivano-Frankivsk oblavtodor”
Ivano-Frankivsk Road Service
Lviv Polytechnic National University, GNDL-88
 
Subject залізобетонний міст
реконструкція
випробування
просторова робота
reinforced concrete bridge
reconstruction
tests
spatial work
624.004.0125
 
Description На мережі державних і місцевих доріг експлуатується значна кількість мостів із
збірними або монолітними прольотними будовами малих і середніх прольотів,
збудованих за ТП вип. 56. На даний час нормований термін їх експлуатації 25–30 р.
перевищений у 2–2,5 рази і вони продовжують експлуатуватись при незадовільних їх
експлуатаційних і техніко-економічних показниках. Тому для подальшої нормальної
експлуатації вони потребують реконструкції з відновленням нормованих експлуатаційних показників. В даній роботі описана реконструкція одного з таких мостів через р.
Прутець Яблунівський на км 218+872 автодороги Мукачеве-Львів. Представлені
конструктивні рішення реконструкції, а також аналіз результатів експериментальних
досліджень прольотної будови за етапами реконструкції
On the network of state and local roads, a significant number of bridges with precast or
monolithic span structures of small and medium spans are constructed according to TP-56. At
present time, their normalized period of exploitation of 25–30 years is exceeded in 2–2.5 times and
they continue to be exploited with unsatisfactory exploitative and technical and economic
parameters. Therefore, for further normal exploitation, they need to be reconstructed with the
restoration of normalized exploitative parameters. In this work, the reconstruction of one of these
bridges through the Prutets Yablunivskyi River on km 218 + 872 of the Mukachevo-Lviv highway
is described. The constructive reconstruction decisions, the analysis of the results of experimental
researches of the span structure during the reconstruction stages are presented. The suitability of
the reconstructed span structure for further exploitation at the normalized temporary loads A15
and NK-100 has been confirmed. The possibility of extending the lifespan of reconstructed span
structures constructed according to TP-56, comparable to newly built bridges was proved
 
Date 2019-02-13T14:54:56Z
2019-02-13T14:54:56Z
2018-02-26
2018-02-26
 
Type Article
 
Identifier Результати експериментальних досліджень балкової залізобетонної прольотної будови моста за етапами реконструкції / В. С. Рачкевич, Л. Я. Семанів, В. Г. Кваша, Л. В. Салійчук // Вісник національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Теорія і практика будівництва. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 877. — С. 166–178.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/44193
The results of experimental researchs of the reinforced concrete beam span structure of the bridge by reconstruction stages / V. Rachkevych, L. Semaniv, V. Kvasha, L. Saliychyk // Visnyk natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Teoriia i praktyka budivnytstva. — Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 877. — P. 166–178.
 
Language uk
 
Relation Вісник національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Теорія і практика будівництва, 877, 2017
1. Виноградский Д. Ю. Эксплуатация и долговечность мостов / Д. Ю. Виноградский, Ю. Д. Руденко, А. А. Шкуратовский. – К.: Будівельник, 1985. – 105 с.
2. ДБН В.2.3-22:2009. Споруди транспорту. Мости та труби. Основні вимоги проектування. – К.: Мінрегіонбуд України, 2009. – 73 с.
3. Кваша В. Г. Обстеження та випробування автодорожніх мостів. / В. Г. Кваша. – Львів: НУ “Львівська політехніка”, 2002. – 102 с.
4. Кваша В. Г. Досвід розширення балкових залізобетонних прольотних будов монолітною залізобетонною накладною плитою / В. Г. Кваша, Т. П. Ковальчик, Л. В. Салійчук // Вісник теорія і практика будівництва. – Львів: Нац. ун-т “Львівська політехніка”, 2007. – С. 80–94.
5. Кваша В. Г. Відновлення автодорожнього моста після наслідків повені з розширенням і підсиленням прольотної будови / В. Г. Кваша, Л. В. Салійчук, В. С. Рачкевич, Л. Я. Семанів. // Зб. Ресурсоекономні матеріали, конструкції, будівлі та споруди. – Рівне: НУВГП, 2008. – Вип. 16. ч. 1. – С. 342–350.
6. Кваша В. Г. Аналіз розподілу тимчасового навантаження між балками прольотної будови за результатами натурних випробувань / В. Г. Кваша, В. С. Рачкевич // Вісник Теорія і практика будівництва. – Львів: Нац. ун-т “Львівська політехніка”, 2008. – № 627. – С. 122– 128.
7. Кваша В. Г. Реконструкція мостів під час капітального реконструкції автодороги Львів-Краківець за програмою підготовки до Євро-2012 / В. Г. Кваша, Т. П. Ковальчик, В. М. Полець, Л. В. Салійчук Л. В. // Вісник Теорія і практика будівництва. – Львів: Нац. ун-т “Львівська політехніка”, 2012. – № 737. – С. 143–152.
8. Матаров И. А. Сборные железобетонные мосты с многорядной сварной арматурой / И. А. Матаров, Л. С. Смирнова, А. Л. Шилина. – М.: Автотрансиздат, 1959. – 186 с.
9. Рачкевич В. С. Експлуатаційний стан та ефективні системи відновлення збірних залізобетонних прольотних будов з багаторядовою каркасною арматурою / В. С. Рачкевич, В. Г. Кваша // Зб. Ресурсоекономні матеріали, конструкції, будівлі та споруди. – Рівне: НУВГП, 2009. – Вип. 18. – С. 521–533.
10. Рачкевич В. С. Реконструкція автодорожнього моста з залізобетонними балковими бездіафрагмовими прольотними будовами. / В. С. Рачкевич, Л. Я. Семанів, В. Г. Кваша, Л. В. Салійчук // Зб. Ресурсоекономні матеріали, конструкції, будівлі та споруди. – Рівне: НУВГП, 2012. – Вип. 23. – С. 510–22.
11. Рачкевич В. С. Розподіл тимчасового навантаження між балками бездіафрагмової прольотної будови моста за результатами натурних випробувань / В. С. Рачкевич, В. Г. Кваша, Л. В. Салійчук, А. А. Тузяк // Вісник Одеської державної академії будівництва і архітектури. – Одеса: ОДАБА, 2013. – Вип. №49. Ч. 2. – С. 211–217.
12. Рачкевич В. С. Дослідження просторової роботи залізобетонної перехресно-ребристої балкової пролітної будови до та після розширення і підсилення накладною плитою / В. С. Рачкевич // Теорія і практика будівництва. – Львів: Ви-во Нац. ун-ту “Львівська політехніка”, 2015. – № 823. – С. 270–280.
13. Типовые проекты сооружений на автомобильных дорогах. Вып. 56. Пролётные строения железобетонные, сборные с каркасной арматурой периодического профиля. – М.: Стройиздат, 1958. – 56 с.
1. Vinogradskii D. Yu., Rudenko Yu.D., Shkuratovskii A. A. Ekspluatatsiya i dolgovechnost’ mostov [Operation and durability of bridges], Kiev, Budіvel’nik Publ., 1985, 105 p. [In Russ.]
2. Sporudy transportu. Mosty ta truby. Osnovni vymogy proektuvannja [Transport buildings. Bridges and pipes. Basic design requirements.]. (2009). DBN V.2.3-22:2009. Kyiv: Minregionbud Ukrai’ny [in Ukrainian]. 73 p.
3. Kvasha V. G. Obstezhennja ta vyprobuvannja avtodorozhnih mostiv [Inspection and testing of road bridges]. Lviv, National University “Lviv Polytechnic”. 2002. 102 p.
4. Kvasha V. H., Koval’chyk T. P., Saliychuk L. V. Dosvid rozshyrennya balkovykh zalizobetonnykh prol’otnykh budov monolitnoyu zalizobetonnoyu nakladnoyu plytoyu [The experience of expanding the beam reinforced concrete span structures with a monolithic reinforced concrete slab]. Visnyk Teoriya i praktyka budivnytstva. Lviv, National University “Lviv Polytechnic”. 2007, pp. 80–94. (In Ukrainian).
5. Kvasha V. H., Saliychuk L. V., Rachkevych V. S., Semaniv L. Ya. Vidnovlennya avtodorozhn’oho mosta pislya naslidkiv poveni z rozshyrennyam i pidsylennyam prol’otnoyi budowy [Restoration of the road bridge after the effects of flood with the expansion and strengthening of the spatial structure]. Resursoekonomni materialy, konstruktsiyi, budivli ta sporudy. Rivne. 2008, vol. 16, pp. 342–350. (In Ukrainian).
6. Kvasha V. H., Rachkevych V. S. Analiz rozpodilu tymchasovoho navantazhennya mizh balkamy prol’otnoyi budovy za rezul’tatamy naturnykh vyprobuvan’ [Analysis of the distribution of the temporary load between the beams of the span structure according to the results of full-scale tests]. Visnyk Teoriya i praktyka budivnytstva. Lviv, National University “Lviv Polytechnic”. 2008, vol. 627, pp. 122–128. (In Ukrainian).
7. Kvasha V. H., Koval’chyk T. P., Polets’ V.M., Saliychuk L. V. Rekonstruktsiya mostiv pid chas kapital’noho rekonstruktsiyi avtodorohy L’viv-Krakivets’ za prohramoyu pidhotovky do Yevro-2012 [Reconstruction of bridges during major reconstruction of the Lviv-Krakivets highway on the preparation for Euro-2012]. Visnyk Teoriya i praktyka budivnytstva. Lviv, National University “Lviv Polytechnic”. 2012, vol. 737, pp. 143–152. (In Ukrainian).
8. Matarov I. A., Smirnova L. S., Shilina A. L. Sbornye zhelezobetonnye mosty s mnogoryadnoi svarnoi armaturoi [Precast reinforced concrete bridges with multirow frame reinforcement]. Moscow, Avtostroiizdat Publ. 1959. 186p.
9. Rachkevych V. S., Kvasha V. H. Ekspluatatsiynyy stan ta efektyvni systemy vidnovlennya zbirnykh zalizobetonnykh prol’otnykh budov z bahatoryadovoyu karkasnoyu armaturoyu [Exploitative condition and effective systems of rebuilding precast reinforced concrete span structures with multi-row frame reinforcement]. Resursoekonomni materialy, konstruktsiyi, budivli ta sporudy. Rivne. 2009, vol. 18, pp. 521–533. (In Ukrainian).
10. Rachkevych V. S., Semaniv L. Ya., Kvasha V. H., Saliychuk L. V. Rekonstruktsiya avtodorozhn’oho mosta z zalizobetonnymy balkovymy bezdiafrahmovymy prol’otnymy budovamy [Reconstruction of a road bridge with reinforced concrete beam diaphragmless span structures]. Resursoekonomni materialy, konstruktsiyi, budivli ta sporudy. Rivne. 2012, vol. 23, pp. 510–522 (In Ukrainian).
11. Rachkevych V. S., Kvasha V. H., Saliychuk L. V., Tuzyak A. A. Rozpodil tymchasovoho navantazhennya mizh balkamy bezdiafrahmovoyi prol’otnoyi budovy mosta za rezul’tatamy naturnykh vyprobuvan’ [Distribution of the temporary load between the beams of the diaphragmless span structure of the bridge by the results of fullscale tests]. Visnyk Odes’koyi derzhavnoyi akademiyi budivnytstva i arkhitektury. Odesa, Odessa State Academy of Civil Engineering and Architecture. 2013, vol. 49, pp. 211–217. (In Ukrainian).
12. Rachkevych V. S. Doslidzhennya prostorovoyi roboty zalizobetonnoyi perekhresno-rebrystoyi balkovoyi prol’otnoyi budovy do ta pislya rozshyrennya i pidsylennya nakladnoyu plytoyu [Investigation of the spatial work of reinforced concrete cross-ribbed beam span structure before and after extension and strengthening by the superimposed slab]. Visnyk Teoriya i praktyka budivnytstva. Lviv, National University “Lviv Polytechnic”. 2015, vol. 823, pp. 270–280. (In Ukrainian).
13. Proletnye stroeniya zhelezobetonnye, sbornye s karkasnoi armaturoi periodicheskogo profilya [Reinforced concrete span structures, precast with periodic profile frame reinforcement]. Tipovye proekty sooruzhenii na avtomobil’nykh dorogakh [Typical projects of structures on highways.]. Vol. 56. Moscow, Stroiizdat Publ. 1958. 56 p.
 
Rights © Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Рачкевич В. С., Семанів Л. Я., Кваша В. Г., Салійчук Л. В., 2017
 
Format 166-178
13
application/pdf
image/png
 
Coverage Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки