Запис Детальніше

Психолого-педагогічні чинники ілюзії знання в навчальній діяльності студентів (Psycholo-pedagogical factors of the illusion of knowledge in the educational activities of students)

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation https://eprints.oa.edu.ua/7553/
 
Title Психолого-педагогічні чинники ілюзії знання в навчальній діяльності студентів
(Psycholo-pedagogical factors of the illusion of knowledge in the educational activities of students)
 
Creator Ткачук, Ольга (Olha Tkachuk)
 
Subject Психологія
 
Description У статті проаналізовано роль метакогнітивного моніторингу в процесі навчальної діяльності. Визначено поняття ілюзії знання. Виокремлено психолого-педагогічні чинники ілюзії знання в навчальній діяльності. Розглянуто трьохкомпонентну структуру навчальної діяльності (навчальних дій, навчальних завдань і дій контролю, оцінки).
На основі цих компонентів розроблено класифікацію психолого-педагогічних чинників ілюзії знання.
(The article analyzes the role of the metacognitive monitoring in the process of the educational activity. It has also determined the concept of the illusion of knowledge and its factors. All the factors were classifi ed according to a three-component structure of the educational activity (educational activity, educational tasks and actions of control and evaluation). The
psycholo-pedagogical classifi cation of the factors of the illusion of knowledge was designed according to these three components.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія»
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier https://eprints.oa.edu.ua/7553/1/13.pdf
Ткачук, Ольга (Olha Tkachuk) (2018) Психолого-педагогічні чинники ілюзії знання в навчальній діяльності студентів (Psycholo-pedagogical factors of the illusion of knowledge in the educational activities of students). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : збірник наукових праць (Вип.6). с. 59-63. ISSN 2415–7384