Запис Детальніше

Історико-теоретичний контекст підготовки майбутніх учителів початкової школи в незалежній Україні (ХХІ століття)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714667/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687
 
Title Історико-теоретичний контекст підготовки майбутніх учителів початкової школи в незалежній Україні (ХХІ століття)
Historical and theoretical context of training future elementary school teachers in independent Ukraine (XXI century)
 
Creator Євтух, М.Б.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
93/94 History
 
Description Доведено, що велике значення для підвищення якості початкової освіти має дослідно-експериментальна робота всеукраїнського рівня за темою «Технологія навчання початкової школи “Розумники”» (Smart Kinds), закладах середньої освіти. Однією з новацій початкової школи є застосування переважно ігрових методів навчання, що реалізуються шляхом використання електронних освітніх
ігрових ресурсів (EOIP) і поєднують пізнавальну й розвивальну функції, містять цілісний теоретичний матеріал та компетентнісні завдання з навчальних предметів і слугують основою для навчання учнів за технологією Smart Kinds.
Показано, що зазначене вище дає змогу стверджувати, що підготовка вчителів для роботи в Новій українській школі стає викликом для закладів вищої освіти педагогічного спрямування та висуває питання докорінної перебудови
освітнього процесу підготовки майбутніх фахівців у вітчизняних ЗВО.
It has been proven that great importance for improving the quality of primary education is Experimental work of the All-Ukrainian level on the topic “Technology of teaching elementary school“ Smart Kinds ””, institutions of secondary
education. One of the innovations of elementary school is the use of predominantly gaming teaching methods implemented through the use of electronic educational game resources (EOIP) and combine cognitive and developmental functions that contain holistic theoretical material and competence-based tasks for academic subjects and serve as the basis for training students using the Smart Kinds technology.
It is shown that the above suggests that the preparation of teachers for work in the New Ukrainian school is a challenge for higher education educational pedagogical direction and raises the question of a radical restructuring educational process of training future specialists in domestic ZVO.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Contributor Топузов, О. М.
Головко, М. В.
Засєкіна, Т. М.
Калініна, Л. М.
Гораш, К. В.
Ладоня, К. Ю.
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714667/1/anotovani-25-26%20%281%29.pdf
- Євтух, М.Б. (2018) Historical and theoretical context of training future elementary school teachers in independent Ukraine (XXI century) In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 25-26. ISBN 978-966-644-464-9