Запис Детальніше

Використання STEM-технологій у викладаннні географії та економіки в гімназії / ліцеї

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714688/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687
 
Title Використання STEM-технологій у викладаннні географії та економіки в гімназії / ліцеї
Использование STEM-технологий в викладаннни географии и экономики в гимназии / лицее
Using STEM technologies in teaching geography and economics in gymnasium / lyceum
 
Creator Гончарова, Наталія Олександрівна
 
Subject 33 Economics. Economic science
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
55 Earth Sciences. Geological sciences
 
Description Географія та економіка, як шкільні предмети, настільки універсальні, що можуть інтегруватися з будь-яким предметом. Зважаючи на те, що провідним принципом STEM-освіти є інтеграція знань, кооперація вмінь, залучення великої кількості ресурсів, доцільним буде використання STEM-технології.
География и экономика, как школьные предметы, настолько универсальны, что могут интегрироваться с любым предметом. Учитывая, что ведущим принципом STEM-образования является интеграция знаний, кооперация умений, привлечения большого количества ресурсов, целесообразным будет использование STEM-технологии.
Geography and economics, as school subjects, are so versatile that they can integrate with any subject. Considering that the main principle of STEM-education is the integration of knowledge, the co-operation of skills, the attraction of a large amount of resources, it is expedient to use STEM-technology.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714688/8/anot_2018%282%29.pdf
- Гончарова, Наталія Олександрівна (orcid.org/0000-0002-2120-4542 <http://orcid.org/0000-0002-2120-4542>) (2018) Using STEM technologies in teaching geography and economics in gymnasium / lyceum In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 175-176. ISBN 978-966-644-464-9