Запис Детальніше

Інноваційна діяльність в освіті: становлення гуманістичної парадигми

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714701/
http://journals.nubip.edu.ua/index.php/Pedagogica/article/view/11091
 
Title Інноваційна діяльність в освіті: становлення гуманістичної парадигми
Innovation in education: the emergence of a humanistic paradigm
 
Creator Євтух, М.Б.
Яшник, С. В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розглядаються методологічні орієнтації суспільства та вихідні умови його інноваційного розвитку; аналізуються освітні інновації як вперше створені, вдосконалені або застосовані освітні, дидактичні, виховні, управлінські системи, що поліпшують результати освітньої діяльності; досліджується інноваційний характер освіти, що полягає в орієнтації на розвиваючу, культуротворчу домінанту, відповідно до основних ідей відкритої освіти; аналізуються закономірності проектування та впровадження педагогічних інновацій; обґрунтовується переорієнтація освітнього процесу на суб’єкт-суб’єктну взаємодію, досвід якої є навчаючим.
Considered methodological orientations of society and outgoing conditions of its innovative development, analyzed educational innovations as they are firstly-created, improved and implemented for education, didactive, management systems, that improves the results of educational activities; learning about innovative character of education, about orientation on growing, cultural and dominant, according to main ideas of open education; analyzed connections of projection and implementing of pedagogical innovations; grounded the reorientation of education process on subject-subject work, which has learning experience.
 
Publisher Національний університет біоресурсів
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714701/1/nvnau_ped_2017_259_14.pdf
- Євтух, М.Б. and Яшник, С. В. (2017) Innovation in education: the emergence of a humanistic paradigm Науковий вісник НУБіП України. Серія: Педагогіка, психологія, філософія (259). pp. 86-94. ISSN 2222-8624