Застосування маркетингових стратегій в умовах ринкової економіки на вітчизняних підприємствах
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування маркетингових стратегій в умовах ринкової економіки на вітчизняних підприємствах
|
|
Creator |
Азарова, А. О.
Присяжнюк, М. В. |
|
Subject |
маркетинг
стратегії маркетингові стратегії підприємство ринок marketing strategy marketing strategies enterprise market |
|
Description |
Досліджено роль маркетингових стратегій в умовах функціонування вітчизняних підприємств. Розглянуто підходи до формування маркетингових стратегій у сучасних ринкових умовах. Проаналізовано різні види маркетингових стратегій, що дають змогу удосконалити маркетингову діяльність підприємства. Розроблено практичні рекомендації та пропозиції щодо впровадження маркетингових стратегій. The role of marketing strategies in the conditions of functioning of domestic enterprises is investigated. Approaches to formation of marketing strategies in modern market conditions are considered. Different kinds of marketing strategies are analyzed that allow to improve the marketing activity of the enterprise. Practical recommendations and suggestions on implementation of marketing strategies are developed. |
|
Date |
2019-02-13T14:19:30Z
2019-02-13T14:19:30Z 2018 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Азарова А. О. Застосування маркетингових стратегій в умовах ринкової економіки на вітчизняних підприємствах [Електронний ресурс] / А. О. Азарова, М. В. Присяжнюк // Молодь в науці: дослідження, проблеми,
перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р. : збірник матеріалів. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/5615.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23830 658. 82: 004. 4 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р. https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/5615 Бєлова Т. Г. Стратегічний маркетинг : Конспект лекцій для студентів спеціальностей 7.03050701, 8.03050701, 8.03051001 усіх форм навчання / Т. Г. Бєлова. – К.: НУХТ, 2012. – 127 с Азарова А. О. Покращення маркетингової політики на підприємстві на основі новітніх програмних засобів / А. О. Азарова, О. С. Головко, Н. С. Коберник // Інноваційна економіка. - 2013. - № 7. - С. 206-210. Азарова А. О. Розроблення математичного методу оцінювання рівня стратегічного розвитку підприємства на основі теорії нечітких множин / А. О. Аза¬рова, О. В. Новіцька, М. І. Кукуруза // Економіка XXI сторіччя: проблеми та шляхи їх вирішення : монографія. – Харків : НГУ, 2014. – С. 13 – 27. |
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|