Запис Детальніше

Застосування маркетингових стратегій в умовах ринкової економіки на вітчизняних підприємствах

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування маркетингових стратегій в умовах ринкової економіки на вітчизняних підприємствах
 
Creator Присяжнюк, М. В.
 
Contributor Азарова, А. О.
 
Subject маркетинг
стратегії
маркетингові стратегії
підприємство
ринок.
marketing
strategy
enterprise
market
 
Description Досліджено роль маркетингових стратегій в умовах функціонування вітчизняних підприємств. Розглянуто
підходи до формування маркетингових стратегій у сучасних ринкових умовах. Проаналізовано різні види
маркетингових стратегій, що дають змогу удосконалити маркетингову діяльність підприємства. Розроблено
практичні рекомендації та пропозиції щодо впровадження маркетингових стратегій
The role of marketing strategies in the conditions of functioning of domestic enterprises is investigated. Approaches
to formation of marketing strategies in modern market conditions are considered. Different kinds of marketing
strategies are analyzed that allow to improve the marketing activity of the enterprise. Practical recommendations and
suggestions on implementation of marketing strategies are developed
 
Date 2019-02-13T13:50:36Z
2019-02-13T13:50:36Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Присяжнюк М. В. Застосування маркетингових стратегій в умовах ринкової економіки на вітчизняних підприємствах [Електронний ресурс] / М. В. Присяжнюк ; наук. кер. А. О. Азарова // Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р. : збірник матеріалів. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/5560.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23827
658. 82: 004. 4
 
Language uk_UA
 
Relation Молодь в науці: дослідження, проблеми,
перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/5560
Бєлова Т. Г. Стратегічний маркетинг : Конспект лекцій для студентів спеціальностей 7.03050701, 8.03050701,
8.03051001 усіх форм навчання / Т. Г. Бєлова. – К.: НУХТ, 2012. – 127 с
Азарова А. О. Покращення маркетингової політики на підприємстві на основі новітніх програмних засобів / А. О.
Азарова, О. С. Головко, Н. С. Коберник // Інноваційна економіка. - 2013. - № 7. - С. 206-210.
Азарова А. О. Розроблення математичного методу оцінювання рівня стратегічного розвитку підприємства на основі
теорії нечітких множин / А. О. Аза¬рова, О. В. Новіцька, М. І. Кукуруза // Економіка XXI сторіччя: проблеми та шляхи їх
вирішення : монографія. – Харків : НГУ, 2014. – С. 13 – 27.
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ