Запис Детальніше

ВИЗНАЧЕННЯ УМОВ ВИНИКНЕННЯ АЕРОПРУЖНИХ КОЛИВАНЬ ПОГАНО ОБТІЧНИХ КОНСТРУКЦІЙ У ТРУБНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВИЗНАЧЕННЯ УМОВ ВИНИКНЕННЯ АЕРОПРУЖНИХ КОЛИВАНЬ ПОГАНО ОБТІЧНИХ КОНСТРУКЦІЙ У ТРУБНОМУ ЕКСПЕРИМЕНТІ
Definition of terms aero resilient vibrations bad boat-tailed structures in pipe experiment
Oпределение условий возникновения аэроупругих колебаний плохо обтекаемых конструкций у трубном эксперименте
 
Creator Іщенко, С.О.; НАУ, кафедра аеродинаміки та льотної експлуатації
Павловський, Р.М.; НАУ, кафедра аеродинаміки та льотної експлуатації
Жданов, О.І.; НАУ, кафедра аеродинаміки та льотної експлуатації
Дегтярьов, В.В.; НАУ, кафедра інформаційних технологій
 
Subject


 
Description  Наведено результати експериментальних досліджень моделі погано обтічної конструкції в аеродина-мічній трубі ТАД-2 Національного авіаційного університету та їх аналіз з метою з’ясування можливого виникнення пружних коливань конструкції під дією аеродинамічних сил з боку повітряного потоку. Запропоновано й апробовано методику визначення спектральних характеристик пульсаційної складової швидкості повітряного потоку в супутньому сліді за моделлю за допомогою приймача повітряного миттєвого тиск.
 Results of experimental researches of model inconvenient streamlined constructions in wind tunnel ТАД-2 of the National Aviation University  and their analysis with the purpose of clearing up possible origin of elastic oscillations of a construction under operation of aerodynamic forces from an air stream are presented. The technique of definition of spectral characteristics rippling making speed of an air stream in aircraft trail behind model by means of the receiver of air instant pressure is offered and approved.
 Приведены результаты экспериментальных исследований модели плохо обтекаемой конструкции в аэродинамической трубе ТАД-2 Национального авиационного университета и их анализ с целью выяснения возможного возникновения упругих колебаний конструкции под действием аэродинамических сил со стороны воздушного потока. Предложена и апробирована методика определения спектральных характеристик пульсационной составляющей скорости воздушного потока в спутном следе за моделью с помощью приемника воздушного мгновенного давления.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2006-01-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1296
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 27, № 1 (2006); 64-69
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 27, № 1 (2006); 64-69
Proceedings of National Aviation University; Том 27, № 1 (2006); 64-69
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).