Запис Детальніше

Моніторингова система оцінювання рівня сформованості предметної біологічної компетентності учнів старшої школи багатопрофільного ліцею

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714519/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Моніторингова система оцінювання рівня сформованості предметної біологічної компетентності учнів старшої школи багатопрофільного ліцею
Monitoring system for assessing the level of the subject biological competence of senior school students of a multi-discipline lyceum
 
Creator Ващенко, Л.С.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
57 Biological sciences in general
 
Description Представлено результати дослідження рівня оволодіння старшокласниками елементами критичного мислення. Шкільна практика потребує розроблення технології формування критичного мислення школярів в процесі навчання, використання сукупності різноманітних педагогічних прийомів, які спонукають учнів до творчої активності, створюють умови для усвідомлення ними навчального матеріалу, узагальнення отриманих знань.
The paper presents the results of a study, what level of mastering the elements of critical thinking pupils have. School practice requires the development of technology forming critical thinking of pupils in the learning process, using set of different teaching methods that encourage students to creative activity, create conditions for awareness of educational material, summarizing the knowledge gained.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714519/1/anotovani_2017-pages-60-61.pdf
- Ващенко, Л.С. (orcid.org/0000-0002-0637-2142 <http://orcid.org/0000-0002-0637-2142>) (2017) Monitoring system for assessing the level of the subject biological competence of senior school students of a multi-discipline lyceum In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 59-60. ISBN 978-966-644-398-5