Запис Детальніше

Компетентнісний складник учасників інтернет-соціалізації (на прикладі навчально-пізнавальної діяльності обдарованих старшокласників)

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714788/
http://biblos.iod.gov.ua/docview.php?doc_id=2602
 
Title Компетентнісний складник учасників інтернет-соціалізації (на прикладі навчально-пізнавальної діяльності обдарованих старшокласників)
Competent complex of participants of internet-socialization (at example of training-circular activities of employed older managers)
Компетентностная составляющая участников интернет-социализации (на примере учебно-познавательной деятельности одаренных старшеклассников)
 
Creator Бургун, І.В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
 
Description У статті запропоновано підхід до виділення компетентнісної складової учасників Інтернетсоціалізаціі, заснований на уявленнях про компетентність як діяльнісної характеристики особистості, її структуру, особливості того виду діяльності, який здійснює старшокласник в Інтернет-просторі. Розглянуто види діяльності, що здійснюються старшокласником в Інтернет-середовищі. Виділено основні компетенції, якими повинен опанувати старшокласник для успішного виконання навчально-пізнавальної діяльності.
The article proposes an approach to identifying the competence component of Internet socialization participants, based on the concept of competence as an activity characteristic of a person, its structure, features of the type of activity performed by a high school student in the Internet space. The types of activities that a high school student performs in the Internet environment are considered. The main competences that the senior pupil must master for the successful performance of the leading type of activity of this age – educational and cognitive – are singled out.
В статье предложен подход к выделению компетентностной составляющей участников Интернетсоциализации, основанный на представлениях о компетентности как деятельностной характеристике личности, ее структуре, особенностях того вида деятельности, который осуществляет старшеклассник в Интернет-пространстве. Рассмотрены виды деятельности, совершаемые старшеклассником в Интернет-среде. Выделены основные компетенции, которыми должен овладеть старшеклассник для успешного выполнения учебно-познавательной деятельности.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714788/1/06.pdf
- Бургун, І.В. (2017) Competent complex of participants of internet-socialization (at example of training-circular activities of employed older managers) Pedagogical innovation, ideas, reality, perspectives, 1 (18). pp. 34-45. ISSN 2413-4139