Запис Детальніше

До проблеми використання формувального оцінювання на уроках навчання мов національних меншин

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714798/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=5464
 
Title До проблеми використання формувального оцінювання на уроках навчання мов національних меншин
К проблеме использования формирующего оценивания на уроках обучения языкам национальных меньшинств
On the problem of using formative assessment in the lessons of teaching languages of national minorities
 
Creator Курач, Лариса Іванівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У тезах доведено вмотивованість застосування формувального оцінювання на засадах компетентісного підходу, що має цілісний характер, спирається на науково виважені й апробовані дидактичні принципи, передбачає використання активних форм навчально- пізнавальної діяльності, та сприяє розвитку критичного мислення учнів.
В тезисах доказано мотивированность применения формирующего оценивания на основе компетентностного подхода, что имеет целостный характер, опирается на научно взвешенные и апробированные дидактические принципы, предусматривает использование активных форм учебно-познавательной деятельности, способствует развитию критического мышления учащихся.
The theses proved the motivation of the use of formative assessment based on the competence approach, which is holistic, relies on scientifically weighted and approved didactic principles, involves the use of active forms of educational and cognitive activity, contributes to the development of critical thinking of students.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714798/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9A%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%87_2016.pdf
- Курач, Лариса Іванівна (2016) On the problem of using formative assessment in the lessons of teaching languages of national minorities In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН У НАПН України за 2016р Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 173-174. ISBN 978-966-644-398-5