FEATURES OF LANDING APPROACH FOR AIRCRAFT IN AUTOMATIC AND YOKE CONTROL MODES IN CONDITIONS OF HORIZONTAL LATERAL WIND SHEAR
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
FEATURES OF LANDING APPROACH FOR AIRCRAFT IN AUTOMATIC AND YOKE CONTROL MODES IN CONDITIONS OF HORIZONTAL LATERAL WIND SHEAR
ОСОБЕННОСТИ ЗАХОДА НА ПОСАДКУ САМОЛЕТА В РЕЖИМАХ АВТОМАТИЧЕСКОГО И ШТУРВАЛЬНОГО УПРАВЛЕНИЯ В УСЛОВИЯХ ГОРИЗОНТАЛЬНОГО СДВИГА БОКОВОГО ВЕТРА Особливості заходу на посадку літака в режимах автоматичного та штурвального управління в умовах горизонтального зсуву бічного вітру |
|
Creator |
Polukhin, А. V.; Національний авіаційний університет
Ostapenko, O. S.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
transportation technology
aircraft; wind shear; landing approach; safety of flights 629.735.33.073:656.052.5 (045) Транспортные технологии самолет; сдвиг ветра; заход на посадку; безопасность полетов 629.735.33.073:656.052.5 (045) Транспортні технології літак; зсув вітру; захід на посадку; безпека польотів 629.735.33.073:656.052.5 (045) |
|
Description |
World statistics show that about 36% of all accidents in aviation transport take place at the landing approach and landing stages. If you take into account that their average duration does not exceed 3-4% of the average flight time, the flight safety level at these stages is tens of times lower than the safety level throughout the flight It’s been shown that flight safety provision for aircraft in landing approach and landing stages under wind shear conditions is important and crucial issue and requires deep research. Flight dynamics research has been conducted for mid-range aircraft at landing approach stage under horizontal lateral wind shear conditions.
Мировая статистика свидетельствует, что около 36% всех катастроф на авиационном транспорте происходит на этапах захода на посадку и посадки. Если же учесть, что их продолжительность в среднем не превышает 3-4% времени полета среднемагистрального самолета, то фактический уровень безопасности полета на этих этапах в десятки раз менший, чем уровень безопасности на протяжении всего полета. Показано, что обеспечение безопасности полетов самолетов на этапах захода на посадку и посадки в условиях сдвига ветра является важной и актуальной проблемой и требует глубоких исследований. Проведено исследование динамики полета среднемагистрального самолета на этапе захода на посадку в условиях горизонтального сдвига бокового ветра. Світова статистика свідчить, що близько 36% усіх катастроф на авіаційному транспорті відбувається на етапах заходу на посадку і посадки. Якщо ж врахувати, що їх тривалість у середньому не перевищує 3-4% часу польоту середньомагістрального літака, то фактичний рівень безпеки польоту на цих етапах у десятки разів менший, ніж рівень безпеки протягом усього польоту. Серед багатьох чинників, які негативно впливають на рівень безпеки польотів, значне місце займають різноманітні атмосферні явища: тумани, грози, опади, хмари, вітер, зокрема, його зсув на малих висотах тощо. Сумна статистика авіаційних катастроф останніх років свідчить про те, що проблеми, пов’язані з впливом зсуву вітру на безпеку польотів, потребують подальших досліджень. Для проведення дослідження впливу горизонтального зсуву бічного вітру на динаміку та безпеку польоту середньомагістрального літака на етапі заходу на посадку авторами статті була розроблена цифрова математична модель його динаміки польоту, яка дозволяє дослідити процеси виходу літака в площину посадкового курсу та стабілізації на ній за сигналами курсового радіомаяка в режимах автоматичного та штурвального управління як в умовах спокійної атмосфери, так і зсуву бічного вітру. У розробленій моделі також передбачена можливість проведення досліджень при різних початкових значеннях курсу та бічного відхилення літака від площини посадкового курсу в зоні четвертого розвороту, а також при різних значеннях навігаційного напрямку вітру та крутизни сигналу тракту КРМ-КРП у діапазоні від мінімальної до максимальної. Показано, що забезпечення безпеки польотів літаків на етапах заходу на посадку і посадки в умовах зсуву вітру є важливою та актуальною проблемою і потребує глибоких досліджень. Проведено дослідження динаміки польоту середньомагістрального літака на етапі заходу на посадку в умовах горизонтального зсуву бічного вітру. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2019-02-14
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/13280
10.18372/2310-5461.40.13280 |
|
Source |
Наукоємні технології; Том 40, № 4 (2018); 512-517
Science-based technologies; Том 40, № 4 (2018); 512-517 Наукоемкие технологии; Том 40, № 4 (2018); 512-517 |
|
Language |
en
|
|