Запис Детальніше

СКІНЧЕННОЕЛЕМЕНТНІ МОДЕЛІ В ЗАДАЧАХ РОЗРАХУНКУ АЕРОДРОМНИХ ПОКРИТТІВ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СКІНЧЕННОЕЛЕМЕНТНІ МОДЕЛІ В ЗАДАЧАХ РОЗРАХУНКУ АЕРОДРОМНИХ ПОКРИТТІВ
Finite element models in the problem of calculation of airport paving
Cкинченноелементни модели в задачах расчета аэродромных покрытий
 
Creator Цихановський, В.К.; НАУ, кафедра реконструкції аеропортів та автошляхів
Коряк, О.С.; НАУ, кафедра реконструкції аеропортів та автошляхів
 
Subject


 
Description  Запропоновано методику і її числову реалізацію розрахунку на міцність і стійкість аеродромних покриттів з урахуванням їх взаємодії з неоднорідним багатошаровим ґрунтовим півпростором. Наведено приклади скінченноелементних моделей для розрахунку жорстких, нежорстких і полегшених покриттів з використанням моментної схеми скінченних елементів і універсального просторового оболонкового скінченного елемента.
 Method of solution on strength and stability of airdrome outercoveres with investigation non-homogeneous anisotropic soil half-space are presented. Examples finite element models for solution soil, unsolid and light outercoveres with utilization of effective momental scheme of finite element on base of universal space-shell finite element.
 Предложена методика и ее численная реализация расчета на прочность и стойкость аэродромных покрытий с учетом их взаимодействия с неоднородным многослойным грунтовым полупространством. Приведены примеры конечноэлементных моделей для расчёта жестких, нежестких и облегченных покрытий с использованием моментной схемы конечных элементов и универсального пространственного оболочечного конечного элемента.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2006-01-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1282
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 27, № 1 (2006); 173-180
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 27, № 1 (2006); 173-180
Proceedings of National Aviation University; Том 27, № 1 (2006); 173-180
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).