Запис Детальніше

Проблема формування трудових навичок у дітей старшого дошкільного віку

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26480/
http://molodyvcheny.in.ua
 
Title Проблема формування трудових навичок у дітей старшого дошкільного віку
Проблема формирования трудовых навыков у детей старшего дошкольного возраста
The problem of formation labor skills in senior preschool children
 
Creator Карнаухова, Антоніна Валеріївна
Коваленко, І.В.
 
Subject Index Copernicus
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті проаналізовано проблему трудових навичок у дітей дошкільного віку. Зроблено теоретичний аналіз наукового доробку філософів, психологів, педагогів щодо формування трудових навичок у дітей дошкільного віку. Визначено умови за яких будуть формуватися трудові навички у дітей дошкільного віку.
В статье проанализирована проблема трудовых навыков у детей дошкольного возраста. Сделано теоретический анализ научного наследия философов, психологов, педагогов по формированию трудовых навыков у детей дошкольного возраста. Определены условия, при которых будут формироваться трудовые навыки у детей дошкольного возраста.
The article presents the analysis of problem of formation labor skills of preschool age children. Theoretical analysis of scientific contribution of philosophers, psychologists, educators concerning the formation of labor skills in preschool children is made. Author determined the conditions for formation labor skills in preschool children.
 
Publisher ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
 
Date 2018-12
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26480/1/Karnaukhova_A_V_PFTN_2018_PI.pdf
Карнаухова, Антоніна Валеріївна та Коваленко, І.В. (2018) Проблема формування трудових навичок у дітей старшого дошкільного віку Молодий вчений (12). с. 92-95. ISSN 2313-2167