Застосування інформаційних систем для забезпечення ефективної системи збуту на вітчизняних підприємствах
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Застосування інформаційних систем для забезпечення ефективної системи збуту на вітчизняних підприємствах
|
|
Creator |
Присяжнюк, М. В.
|
|
Contributor |
Азарова, А. О.
|
|
Subject |
збут
збутова діяльність збутова політика маркетинг програмні засоби sales sales activities marketing policy marketing software tools |
|
Description |
Вивчено інформаційні технології, що застосовуються з метою підвищення ефективності системи збуту на вітчизняних підприємствах. Розглянуто класифікацію підходів до управління збутовою політикою.
The problem of improving the marketing system on the domestic enterprises by means of modern information technologies is studied. We have considered a classification of approaches to the management of a marketing policy. |
|
Date |
2017-07-13T22:24:52Z
2017-07-13T22:24:52Z 2017 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Присяжнюк М. В. Застосування інформаційних систем для забезпечення ефективної системи збуту на вітчизняних підприємствах [Електронний ресурс] / М. В. Присяжнюк ; наук. кер. А. О. Азарова // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/1880.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/1880 http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17059 658. 82: 004. 4 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.
Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент / Ф. Котлер ; пер. с англ. под ред. Л. А. Волковой, О. А. Третьяка, Ю. Н. Каптуревского. – СПб. : Питер, 2004. – 896 с Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом / Г. Дж. Болт. – М. : Экономика, 2003. – 432 с. Хрупович С. Є. Економічне оцінювання та управління збутовою діяльністю підприємств: Дис. … канд. екон. наук : 08.06.01 / С. Є. Хрупович. — Л., 2005. — 202 с Балабаниць А. В. Збутова діяльність торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації: Автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.06.02 / А. В. Балабаниць. — Донецьк, 2000. — 20 с. Кривешко О. В. Управління збутовою діяльністю підприємств в умовах ринкової трансформації економіки України: автореф. дис. канд. екон. наук : 08.02.03 / О. В. Кривешко. — Л., 2006. — 19 с. Азарова А. О. Покращення маркетингової політики на підприємстві на основі новітніх програмних засобів / А. О. Азарова, О. С. Головко, Н. С. Коберник // Інноваційна економіка. - 2013. - № 7. - С. 206-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_7_49. Проволоцька О. М. Управління збутом промислової продукції в комплексі маркетингу : автореф. дис. канд. екон. наук : спец. 08.06.01 / О. М. Проволоцька. – К. : Українська академія зовнішньої торгівлі, 2003. – 20 с. Кальченко А. Г. Логістика : підручник / А. Г. Кальченко. – К. : КНЕУ, 2003. – 284 с. |
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|