Запис Детальніше

Застосування інформаційних систем для забезпечення ефективної системи збуту на вітчизняних підприємствах

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування інформаційних систем для забезпечення ефективної системи збуту на вітчизняних підприємствах
 
Creator Присяжнюк, М. В.
 
Contributor Азарова, А. О.
 
Subject збут
збутова діяльність
збутова політика
маркетинг
програмні засоби
sales
sales activities
marketing policy
marketing
software tools
 
Description Вивчено інформаційні технології, що застосовуються з метою підвищення ефективності системи збуту на вітчизняних підприємствах. Розглянуто класифікацію підходів до управління збутовою політикою.
The problem of improving the marketing system on the domestic enterprises by means of modern information technologies is studied. We have considered a classification of approaches to the management of a marketing policy.
 
Date 2017-07-13T22:24:52Z
2017-07-13T22:24:52Z
2017
 
Type Thesis
 
Identifier Присяжнюк М. В. Застосування інформаційних систем для забезпечення ефективної системи збуту на вітчизняних підприємствах [Електронний ресурс] / М. В. Присяжнюк ; наук. кер. А. О. Азарова // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/1880.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/1880
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17059
658. 82: 004. 4
 
Language uk_UA
 
Relation Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.
Котлер Ф. Маркетинг. Менеджмент / Ф. Котлер ; пер. с англ. под ред. Л. А. Волковой, О. А. Третьяка, Ю. Н.
Каптуревского. – СПб. : Питер, 2004. – 896 с
Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом / Г. Дж. Болт. – М. : Экономика, 2003. – 432 с.
Хрупович С. Є. Економічне оцінювання та управління збутовою діяльністю підприємств: Дис. … канд. екон. наук :
08.06.01 / С. Є. Хрупович. — Л., 2005. — 202 с
Балабаниць А. В. Збутова діяльність торговельних підприємств в умовах маркетингової орієнтації: Автореф. дис. ...
канд. екон. наук : 08.06.02 / А. В. Балабаниць. — Донецьк, 2000. — 20 с.
Кривешко О. В. Управління збутовою діяльністю підприємств в умовах ринкової трансформації економіки України:
автореф. дис. канд. екон. наук : 08.02.03 / О. В. Кривешко. — Л., 2006. — 19 с.
Азарова А. О. Покращення маркетингової політики на підприємстві на основі новітніх програмних засобів / А. О.
Азарова, О. С. Головко, Н. С. Коберник // Інноваційна економіка. - 2013. - № 7. - С. 206-210. - Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_7_49.
Проволоцька О. М. Управління збутом промислової продукції в комплексі маркетингу : автореф. дис. канд. екон. наук
: спец. 08.06.01 / О. М. Проволоцька. – К. : Українська академія зовнішньої торгівлі, 2003. – 20 с.
Кальченко А. Г. Логістика : підручник / А. Г. Кальченко. – К. : КНЕУ, 2003. – 284 с.
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ