Запис Детальніше

Штрихи до педагогічного портрета Миколи Лисенка

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/703956/
 
Title Штрихи до педагогічного портрета Миколи Лисенка
Штрихи к педагогическому портрету Николая Лысенко
Strokes to the pedagogical portrait of Mykola Lysenko
 
Creator Антонець, Наталія Борисівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
92 Biographical studies. Genealogy. Heraldry. Flags
 
Description Стаття присвячена педагогічній діяльності сла¬ветного українського композитора, основоположника української класичної музики Миколи Лисенка (1842¬1912). Розглядається приватна викладацька практи¬ка діяча, його робота в музичних школах та Київсько¬му інституті шляхетних дівчат, а також створення педагогом своєї Музично-драматичної школи.
Статья посвящена педагогической деятельно¬сти выдающегося украинского композитора, осно¬воположника украинской классической музыки Нико¬лая Лысенко (1842-1912). Рассматривается частная преподавательская практика деятеля, его работа в музыкальных школах и Киевском институте бла¬городных девиц, а также создание педагогом своей Музыкально-драматичекой школы.
This article is devoted to teaching activity of the promi¬nent Ukrainian composer, founder of Ukrainian classical music Mykola Lysenko (1842-1912). The composer's private teaching practice, his work in music schools, Kyiv institute for noble maidens and creation of his own Musical dramat¬ic school are considered in this article.
 
Publisher ПП " Видавництво "Рідна школа"
 
Date 2009
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/703956/1/%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C%2C%D1%80%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%B0%D0%B0%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0.pdf
- Антонець, Наталія Борисівна (orcid.org/0000-0002-7772-9364 <http://orcid.org/0000-0002-7772-9364>) (2009) Strokes to the pedagogical portrait of Mykola Lysenko Native School (11). pp. 69-75. ISSN 0131-6788