Запис Детальніше

Использование индивидуального подхода в развитии и диагностике интеллектуально одаренных старшеклассников

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714792/
 
Title Использование индивидуального подхода в развитии и диагностике интеллектуально одаренных старшеклассников
Використання індивідуального підходу в розвитку і діагностиці інтелектуально обдарованих старшокласників
The use of individual approach in the development and diagnosis of intellectually gifted high school students
 
Creator Піонтковський-Вихватень, Б.О.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
 
Description У статті розглядається історія діагностики інтелектуальної обдарованості, технології індивідуального підходу, особливості та способи реалізації індивідуальної програми навчання.
В статье рассматривается история диагностики интеллектуальной одаренности, технологии индивидуального подхода, особенности и способы реализации индивидуальной программы обучения.
The article regard the history of the diagnostics of intellectual giftedness, individual approach technologies, features and ways of implementing an individual training program.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714792/1/05.pdf
- Піонтковський-Вихватень, Б.О. (2017) The use of individual approach in the development and diagnosis of intellectually gifted high school students Pedagogical innovation, ideas, reality, perspectives, 2 (19). pp. 20-25. ISSN 2413-4139