Использование индивидуального подхода в развитии и диагностике интеллектуально одаренных старшеклассников
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714792/
|
|
Title |
Использование индивидуального подхода в развитии и диагностике интеллектуально одаренных старшеклассников
Використання індивідуального підходу в розвитку і діагностиці інтелектуально обдарованих старшокласників The use of individual approach in the development and diagnosis of intellectually gifted high school students |
|
Creator |
Піонтковський-Вихватень, Б.О.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів. |
|
Description |
У статті розглядається історія діагностики інтелектуальної обдарованості, технології індивідуального підходу, особливості та способи реалізації індивідуальної програми навчання.
В статье рассматривается история диагностики интеллектуальной одаренности, технологии индивидуального подхода, особенности и способы реализации индивидуальной программы обучения. The article regard the history of the diagnostics of intellectual giftedness, individual approach technologies, features and ways of implementing an individual training program. |
|
Publisher |
Інститут обдарованої дитини НАПН України
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714792/1/05.pdf
- Піонтковський-Вихватень, Б.О. (2017) The use of individual approach in the development and diagnosis of intellectually gifted high school students Pedagogical innovation, ideas, reality, perspectives, 2 (19). pp. 20-25. ISSN 2413-4139 |
|