Мотиваційно-цільовий і операційний складники моніторингу комунікативної компетентності учнів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714833/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=5464 |
|
Title |
Мотиваційно-цільовий і операційний складники моніторингу комунікативної компетентності учнів
Motivation-target and operating components of monitoring of students' communicative competency |
|
Creator |
Гривко, А.В.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У тезах узагальнено результати апробації авторського інструментарію для діагностики навчальної мотивації учнів та визначено пріоритетні цілі навчання учнів 5 класів української мови, а також розглянуто результати вивчення в межах підсистеми моніторингу, спрямованої на оцінювання операційного складника навчальної діяльності учнів, полікодового тексту як підґрунтя формування й розвитку ключової комунікативної компетентності.
The thesis summarizes the results of approbation of the author's toolkit for diagnosing pupils 'learning motivation and identifies the priority goals of teaching pupils of the 5th form of the Ukrainian language, as well as examines the results of the study within the monitoring subsystem aimed at evaluating the operational component of pupils' learning activities and polycodal text as the basis for the formation and development of a key communicative competence. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714833/1/anatovani%202016-pages-84-85.pdf
- Гривко, А.В. (orcid.org/0000-0001-9460-4777 <http://orcid.org/0000-0001-9460-4777>) (2016) Motivation-target and operating components of monitoring of students' communicative competency In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 84-85. ISBN 978-966-644-398-5 |
|