Вихідні принципи педагогічних вимірювань в системах моніторингу якості освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714837/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767 |
|
Title |
Вихідні принципи педагогічних вимірювань в системах моніторингу якості освіти
Output principles of pedagogical measurements in education quality monitoring systems |
|
Creator |
Жук, Ю.О.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У тезах висвітлено основні принципи педагогічних вимірювань у системах моніторингу якості освіти, які ґрунтуються на розгляді особливостей вимірюваних параметрів відповідно до стану об’єкта педагогічного впливу, аналізу й інтерпретації динамічних змінних у аспекті експертного оцінювання певного стану об’єкта вимірювання.
The theses highlight the basic principles of pedagogical measurements in educational quality monitoring systems, which are based on the consideration of the peculiarities of the measured parameters in accordance with the state of the object of pedagogical influence, the analysis and interpretation of dynamic variables in the aspect of expert evaluation of a particular state of the measurement object. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714837/1/anotovani_2017-pages-59-60.pdf
- Жук, Ю.О. (orcid.org/0000-0002-6932-2484 <http://orcid.org/0000-0002-6932-2484>) (2017) Output principles of pedagogical measurements in education quality monitoring systems In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 58-59. ISBN 978-966-644-398-5 |
|