Запис Детальніше

Місце, роль і значення анкетування у порівняльних дослідженнях якості загальної середньої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714841/
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/10568/1/Y_Kovbasenko_tezi_2015.pdf
 
Title Місце, роль і значення анкетування у порівняльних дослідженнях якості загальної середньої освіти
The place, role and meaning of questionnaires in comparative studies of the quality of general secondary education
 
Creator Науменко, С.О.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах проаналізовано особливості анкет як інструментарію порівняльних досліджень якості загальної середньої освіти. Охарактеризовано анкети, які використовуються у міжнародному дослідженні TIMSS та використовувалися у Національному дослідженні «Моніторинг якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів у початковій та основній школі» (2013 р.). Висвітлено фактори, які впливають на рівень навчальних досягнень українських учнів з математики і природничих предметів, що були виявлені за результатами участі України у TIMSS-2011.
In these theses the features of the questionnaires as the tools of the comparative studies of the quality of general secondary education were analyzed. The questionnaires that are being used in the international study TIMSS and have been using in the National study “Monitoring of the quality of general secondary education by the pupils’ results of studying at primary and basic schools” (2013) were described. The factors that influence the level of the educational achievements of Ukrainian pupils in mathematics and nature sciences, which were discovered by the results of Ukraine's participation in TIMSS-2011, were highlighted.
 
Publisher USAID, American councils, USETI
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714841/1/EA-2015_Tezy1-pages-122-124.pdf
- Науменко, С.О. (orcid.org/0000-0002-8279-4427 <http://orcid.org/0000-0002-8279-4427>) (2015) The place, role and meaning of questionnaires in comparative studies of the quality of general secondary education In: Тези учасників V Міжн. наук.-метод. конф. «Освітні вимірювання – 2015. Реформування зовнішнього незалежного оцінювання: методологія, модель, основні складові» (30 вересня – 2 жовтня 2015 р., м. Одеса) USAID, American councils, USETI, м. Одеса, Україна, pp. 122-124.