Вплив комплаєнс факторів на кон'юнктуру ринку інтелектуальної продукції
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив комплаєнс факторів на кон'юнктуру ринку інтелектуальної продукції
|
|
Creator |
Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
|
|
Subject |
кон'юнктура ринку
дослідження маркетингові інформація підприємство промислове |
|
Description |
Доведено, що маркетингові дослідження - це інформаційне поле, що дозволяє виробникам товарів і послуг взнати бажання і можливості споживачів, а також визначити своє місце на ринку. Маркетингові дослідження знижують ризик ухвалення неправильних рішень. Особливе значення маркетингові дослідження мають при врахування комплаєнс факторів.
|
|
Date |
2019-02-12T13:20:52Z
2019-02-12T13:20:52Z 2018 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Кобєлєва Т. О. Вплив комплаєнс факторів на кон'юнктуру ринку інтелектуальної продукції / Т. О. Кобєлєва // Законодавство України у сфері інтелектуальної власності та його правозастосування: національні, європейські та міжнародні виміри : зб. наук. пр. 6-ї Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених та студ. з проблем інтелект. власності, 27 вересня 2018 р. / НДІ інтелектуальної власності НАПрН України. – Київ : Інтерсервіс, 2018. – С. 132-137.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39652 orcid.org/0000-0001-6618-0380 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України
|
|