Запис Детальніше

Вплив комплаєнс факторів на кон'юнктуру ринку інтелектуальної продукції

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив комплаєнс факторів на кон'юнктуру ринку інтелектуальної продукції
 
Creator Кобєлєва, Тетяна Олександрівна
 
Subject кон'юнктура ринку
дослідження маркетингові
інформація
підприємство промислове
 
Description Доведено, що маркетингові дослідження - це інформаційне поле, що дозволяє виробникам товарів і послуг взнати бажання і можливості споживачів, а також визначити своє місце на ринку. Маркетингові дослідження знижують ризик ухвалення неправильних рішень. Особливе значення маркетингові дослідження мають при врахування комплаєнс факторів.
 
Date 2019-02-12T13:20:52Z
2019-02-12T13:20:52Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Кобєлєва Т. О. Вплив комплаєнс факторів на кон'юнктуру ринку інтелектуальної продукції / Т. О. Кобєлєва // Законодавство України у сфері інтелектуальної власності та його правозастосування: національні, європейські та міжнародні виміри : зб. наук. пр. 6-ї Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених та студ. з проблем інтелект. власності, 27 вересня 2018 р. / НДІ інтелектуальної власності НАПрН України. – Київ : Інтерсервіс, 2018. – С. 132-137.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39652
orcid.org/0000-0001-6618-0380
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України