Запис Детальніше

Методи оцінювання споживчого капіталу

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи оцінювання споживчого капіталу
 
Creator Писаренко, К. М.
 
Contributor Азарова, А. О.
 
Subject споживчий капітал
інтелектуальний капітал
методи оцінювання
відносини зі споживачами
клієнтська база
consumer capital
intellectual capital
assessment methods
relationships with customers
customer base
 
Description У статті проаналізовано та узагальнено існуючі методи оцінювання споживчого капіталу. Запропоновано для оцінювання рівня споживчого капіталу застосовувати математичний апарат штучного інтелекту.
The article analyzes and summarizes existing methods of estimation of consumer capital. The author proposes to evaluate the level of consumer capital by applying mathematical tools of artificial intelligence.
 
Date 2017-07-13T22:24:52Z
2017-07-13T22:24:52Z
2017
 
Type Thesis
 
Identifier Писаренко К. М. Методи оцінювання споживчого капіталу [Електронний ресурс] / К. М. Писаренко ; наук. кер. А. О. Азарова // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/1884.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/1884
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17060
330.142
 
Language uk_UA
 
Relation Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.
Куликов Е. Насколько востребованы в Украине сервисы CRM? / Е. Куликов // Компьютерное обозрение. –
2010. – № 7 (718). – С. 26-27.
Пономаренко В. С. Технология автоматизированой обработки экономической информации / В. С. Пономаренко, Р. К. Бутова, С. В. Минухин, А. В. Милов – К.: ИС-ДО, 2006. – 224 c.
Эдвинссон Л. Интеллектуальный капитал. Опеределение истинной стоимости компании. Новая постиндустриальная волна на Западе / Л. Эдвиссон, М. Мелоун; под ред. В. Иноземцев. – М.: Академия, 1999. – 1067
с.
Брукинг Э. Интелектуальный капитал: ключ к успеху в новом тысячелетии / Э. Брукинг; [пер. с. англ. Л.
Н. Ковачиной]. – СПб.: Питер, 2001. – 288 с.
Стюарт Т. Интеллектуальный капитал. Новый источник багатства организаций / Т. Стюарт. – М.: Поколение, 2007. – 436 с.
Козырев А. Н. Оценка стоимости нематериальных активов и интелектуальной собственности / А. Н. Козырев, В. Л. Макаров. – М.: «Интерреклама», 2003. – 352 с
Просвирина И. И. Интеллектуальный капитал: новый взгляд на нематериальные активы / И. И. Просвирина // Финансовый менеджмент. — 2004. — №4. — С. 98—106
Гужва В. М. Інформаційні системи і технології на підприємствах: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 400
с
Оксанич А.П. Інформаційні системи і технології маркетингу: Навч. посіб. / А. П. Оксанич, В. Р. Петренко, О. П. Костенко. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 320 с
Кендюхов О.В. Оцінка ефективності управління клієнтським капіталом [Електронний ресурс] / О.В. Кендюхов // Ефективна економіка, 2012. – № 10. – Режим доступу: http://www.economy.
nayka.com.ua/?op=1&z=1493
Ілляшенко С. М. Сутність, структура й методичні основи оцінки інтелектуального капіталу підприємства
/ С. М. Ілляшенко // Економіка України. – 2008. – №11. – С. 16-26.
Бойко М.Г. Організаційно-економічні засади взаємодії підприємства зі споживачами / М.Г. Бойко // Вісник Маріупольського державного університету. Сер.: Економіка. – 2011. – Вип. 2. – С. 86-92. – Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vmdu_ ek_2011_2_14.pdf
Азарова А. О., Мороз О. В. Оцінювання ефективності управління споживчим капіталом //
«Економічний простір»: Журнал. – Збірник наукових праць. – №60. – Дніпропетровськ: ПДАБА, 2012. – С.201–
206.
Brown S. A. Customer Relationship Management: A Strategic Imperative in the World of E-business. Jonh
Wiley & Sons Canada LTD: Canada, 2000.
Wilson D.T. An Integrated Model of Buyer-Seller Relationships / D. Wilson // Handbook of Relationship
Marketing / Ed. J.N. Sheth, A. Parvatiyar. – L.: Sage Publications, 2000. – P. 245-270.
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ