Методи оцінювання споживчого капіталу
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методи оцінювання споживчого капіталу
|
|
Creator |
Писаренко, К. М.
|
|
Contributor |
Азарова, А. О.
|
|
Subject |
споживчий капітал
інтелектуальний капітал методи оцінювання відносини зі споживачами клієнтська база consumer capital intellectual capital assessment methods relationships with customers customer base |
|
Description |
У статті проаналізовано та узагальнено існуючі методи оцінювання споживчого капіталу. Запропоновано для оцінювання рівня споживчого капіталу застосовувати математичний апарат штучного інтелекту.
The article analyzes and summarizes existing methods of estimation of consumer capital. The author proposes to evaluate the level of consumer capital by applying mathematical tools of artificial intelligence. |
|
Date |
2017-07-13T22:24:52Z
2017-07-13T22:24:52Z 2017 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Писаренко К. М. Методи оцінювання споживчого капіталу [Електронний ресурс] / К. М. Писаренко ; наук. кер. А. О. Азарова // Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р. - Електрон. текст. дані. - 2017. - Режим доступу : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/1884.
https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2017/paper/view/1884 http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/17060 330.142 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Матеріали XLVI науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 22-24 березня 2017 р.
Куликов Е. Насколько востребованы в Украине сервисы CRM? / Е. Куликов // Компьютерное обозрение. – 2010. – № 7 (718). – С. 26-27. Пономаренко В. С. Технология автоматизированой обработки экономической информации / В. С. Пономаренко, Р. К. Бутова, С. В. Минухин, А. В. Милов – К.: ИС-ДО, 2006. – 224 c. Эдвинссон Л. Интеллектуальный капитал. Опеределение истинной стоимости компании. Новая постиндустриальная волна на Западе / Л. Эдвиссон, М. Мелоун; под ред. В. Иноземцев. – М.: Академия, 1999. – 1067 с. Брукинг Э. Интелектуальный капитал: ключ к успеху в новом тысячелетии / Э. Брукинг; [пер. с. англ. Л. Н. Ковачиной]. – СПб.: Питер, 2001. – 288 с. Стюарт Т. Интеллектуальный капитал. Новый источник багатства организаций / Т. Стюарт. – М.: Поколение, 2007. – 436 с. Козырев А. Н. Оценка стоимости нематериальных активов и интелектуальной собственности / А. Н. Козырев, В. Л. Макаров. – М.: «Интерреклама», 2003. – 352 с Просвирина И. И. Интеллектуальный капитал: новый взгляд на нематериальные активы / И. И. Просвирина // Финансовый менеджмент. — 2004. — №4. — С. 98—106 Гужва В. М. Інформаційні системи і технології на підприємствах: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2001. – 400 с Оксанич А.П. Інформаційні системи і технології маркетингу: Навч. посіб. / А. П. Оксанич, В. Р. Петренко, О. П. Костенко. – К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. – 320 с Кендюхов О.В. Оцінка ефективності управління клієнтським капіталом [Електронний ресурс] / О.В. Кендюхов // Ефективна економіка, 2012. – № 10. – Режим доступу: http://www.economy. nayka.com.ua/?op=1&z=1493 Ілляшенко С. М. Сутність, структура й методичні основи оцінки інтелектуального капіталу підприємства / С. М. Ілляшенко // Економіка України. – 2008. – №11. – С. 16-26. Бойко М.Г. Організаційно-економічні засади взаємодії підприємства зі споживачами / М.Г. Бойко // Вісник Маріупольського державного університету. Сер.: Економіка. – 2011. – Вип. 2. – С. 86-92. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vmdu_ ek_2011_2_14.pdf Азарова А. О., Мороз О. В. Оцінювання ефективності управління споживчим капіталом // «Економічний простір»: Журнал. – Збірник наукових праць. – №60. – Дніпропетровськ: ПДАБА, 2012. – С.201– 206. Brown S. A. Customer Relationship Management: A Strategic Imperative in the World of E-business. Jonh Wiley & Sons Canada LTD: Canada, 2000. Wilson D.T. An Integrated Model of Buyer-Seller Relationships / D. Wilson // Handbook of Relationship Marketing / Ed. J.N. Sheth, A. Parvatiyar. – L.: Sage Publications, 2000. – P. 245-270. |
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|