Запис Детальніше

Використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях
Use of statistical methods in marketing research
 
Creator Ольвінська, Ю.О.
Olvinskaya, Y.
 
Subject генеральна сукупність
одиниця вибірки
вибіркова сукупність
похибка вибірки
спостереження
експеримент
general population
sampling unit
sample collection
sample error
observation
experiment
 
Description Вказано на необхідність проведення маркетингових досліджень. Обґрунтовано причини використання вибіркового методу у маркетингових дослідженнях. Виявлено залежність обсягу вибірки від її похибок.
The necessity of conducting marketing research. Reasonably use sampling in market research. The dependence of the sample size from its errors.
 
Date 2019-02-15T23:41:17Z
2019-02-15T23:41:17Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Ольвінська Ю. О. Використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях / Ю. О. Ольвінська, А. А. Вітковська // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць. – Одеса: ОНЕУ, 2018. – Випуск 4. - Частина ІІІ. - С. 191–195.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8385
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет