Використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях
Use of statistical methods in marketing research |
|
Creator |
Ольвінська, Ю.О.
Olvinskaya, Y. |
|
Subject |
генеральна сукупність
одиниця вибірки вибіркова сукупність похибка вибірки спостереження експеримент general population sampling unit sample collection sample error observation experiment |
|
Description |
Вказано на необхідність проведення маркетингових досліджень. Обґрунтовано причини використання вибіркового методу у маркетингових дослідженнях. Виявлено залежність обсягу вибірки від її похибок.
The necessity of conducting marketing research. Reasonably use sampling in market research. The dependence of the sample size from its errors. |
|
Date |
2019-02-15T23:41:17Z
2019-02-15T23:41:17Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ольвінська Ю. О. Використання статистичних методів у маркетингових дослідженнях / Ю. О. Ольвінська, А. А. Вітковська // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць. – Одеса: ОНЕУ, 2018. – Випуск 4. - Частина ІІІ. - С. 191–195.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8385 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|