Аутологія: теорія і практика
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714863/
|
|
Title |
Аутологія: теорія і практика
Autology: theory and practice |
|
Creator |
Тарасун, В.В.
|
|
Subject |
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У підручнику висвітлено досягнення науки, перспективи практики і проблеми аутології – розділу корекційної педагогіки і спеціальної психології, присвяченого вирішенню питань розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом. Розкрито сучасні медико-психолого-педагогічні і нейропсихологічні підходи до вивчення розладів аутичного спектру (РАС). Представлено загальноприйняті, традиційні, а також авторські методики діагностики особливостей розвитку дитини з аутизмом. Висвітлено систему інтенсифікації корекції розвитку дітей з РАС: різновиди підходів; дорожню карту аутологічної допомоги; методики корекції соціально-емоційного і комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини з РАС. Розкрито зміст, значення і методичну реалізацію сучасного нейропсихологічного напряму аутологічної допомоги дітям з РАС. Підручник адресується студентам, науковцям, а також корекційним педагогам, логопедам, спеціальним і клінічним психологам, які здійснюють навчання і соціалізацію дітей з РАС в умовах спеціальної та інклюзивної освіти. Водночас є корисним у підготовці вчителя початкових класів загальноосвітньої школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Підручник може допомогти батькам дітей з особливостями в розвитку конструктивно діяти з фахівцями у вирішенні спільних завдань розвитку і соціалізації дитини. The textbook highlights the achievements of science, the prospects of practice and the problems of autology - the section of correctional pedagogy and special psychology, devoted to solving the issues of development, teaching and socialization of children with autism. The modern medical-psychological-pedagogical and neuropsychological approaches to the study of autism spectrum disorders (PACs) are revealed. The conventional, traditional, as well as author's methods of diagnosing the peculiarities of development of a child with autism are presented. The system of intensification of correction of children development with PAC is highlighted: variants of approaches; road map of auto help; Methods of correction of social-emotional and communicative-speech development of the child from the PAC. The content, significance and methodical realization of modern neuropsychological direction of autologous help to children from PAC is revealed. |
|
Publisher |
Вадекс
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714863/1/%D0%90%D0%A3%D0%A2%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%AF.pdf
Тарасун, В.В. (orcid.org/0000-0002-4193-6513 <http://orcid.org/0000-0002-4193-6513>) (2018) Autology: theory and practice Вадекс, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-9725-41-7 |
|