Запис Детальніше

Аутологія: теорія і практика

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714863/
 
Title Аутологія: теорія і практика
Autology: theory and practice
 
Creator Тарасун, В.В.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У підручнику висвітлено досягнення науки, перспективи практики і проблеми аутології – розділу корекційної педагогіки і спеціальної психології, присвяченого вирішенню питань розвитку, навчання і соціалізації дітей з аутизмом. Розкрито сучасні медико-психолого-педагогічні і нейропсихологічні підходи до вивчення розладів аутичного спектру (РАС). Представлено загальноприйняті, традиційні, а також авторські методики діагностики особливостей розвитку дитини з аутизмом. Висвітлено систему інтенсифікації корекції розвитку дітей з РАС: різновиди підходів; дорожню карту аутологічної допомоги; методики корекції соціально-емоційного і комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини з РАС. Розкрито зміст, значення і методичну реалізацію сучасного нейропсихологічного напряму аутологічної допомоги
дітям з РАС.
Підручник адресується студентам, науковцям, а також корекційним педагогам, логопедам, спеціальним і клінічним психологам, які здійснюють навчання і соціалізацію дітей з РАС в умовах спеціальної та інклюзивної освіти. Водночас є корисним у підготовці вчителя початкових класів загальноосвітньої школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.
Підручник може допомогти батькам дітей з особливостями в розвитку конструктивно діяти з фахівцями у вирішенні спільних завдань розвитку і соціалізації дитини.
The textbook highlights the achievements of science, the prospects of practice and the problems of autology - the section of correctional pedagogy and special psychology, devoted to solving the issues of development, teaching and socialization of children with autism. The modern medical-psychological-pedagogical and neuropsychological approaches to the study of autism spectrum disorders (PACs) are revealed. The conventional, traditional, as well as author's methods of diagnosing the peculiarities of development of a child with autism are presented. The system of intensification of correction of children development with PAC is highlighted: variants of approaches; road map of auto help; Methods of correction of social-emotional and communicative-speech development of the child from the PAC. The content, significance and methodical realization of modern neuropsychological direction of autologous help to children from PAC is revealed.
 
Publisher Вадекс
 
Date 2018
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714863/1/%D0%90%D0%A3%D0%A2%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%AF.pdf
Тарасун, В.В. (orcid.org/0000-0002-4193-6513 <http://orcid.org/0000-0002-4193-6513>) (2018) Autology: theory and practice Вадекс, м. Київ, Україна. ISBN 978-966-9725-41-7