Запис Детальніше

Формуюче оцінювання як засіб підвищення ефективності навчання в школах України

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714870/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=3884
 
Title Формуюче оцінювання як засіб підвищення ефективності навчання в школах України
Формирующее оценивание как средство повышения эффективности обучения в школах Украины
Forming assessment as a mean of improving the efficiency of education in schools in Ukraine
 
Creator Курач, Лариса Іванівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У тезах розкрито актуальність запровадження формуючого оцінювання, аналізується його сутність та форми у співставленні із класичним поточним оцінюванням. Схарактеризовано компоненти формуючого оцінювання: активна участь учнів у процесі власного навчання, інформування учнів про цілі та критерії оцінювання, використання самооцінювання та взаємооцінювання, активний зворотній зв'язок між учнем і вчителем.
В тезисах раскрыты актуальность введения формирующего оценивания, анализируется его сущность и формы в сопоставлении с классическим текущим оцениванием. Охарактеризованы компоненты формирующего оценивания: активное участие учащихся в процессе собственного обучения, информирования учащихся о целях и критерии оценки, использование самооценки и взаимооценки, активная обратная связь между учеником и учителем.
The theses reveal the relevance of the introduction of formative assessment , analyzes its essence and forms in comparison with the classical current evaluation. The components of the formative assessment are characterized: active participation of students in the process of their own education, informing students about the goals and criteria of evaluation, the use of self-evaluation and mutual evaluation, active feedback between the student and the teacher.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714870/1/%D0%9A%D1%83%D1%80%D0%B0%D1%87_tezi_2015.pdf
- Курач, Лариса Іванівна (2015) Forming assessment as a mean of improving the efficiency of education in schools in Ukraine In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2015 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 221-222. ISBN 978-966-644-398-5