Запис Детальніше

Електронний підручник: проектування і застосування в умовах ообистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714409/
 
Title Електронний підручник: проектування і застосування в умовах ообистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання
Electronic textbook: design and application in conditions of highly orientated and competent training
 
Creator Бійчук, Галина Леонідівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті розглядаються проблеми взаємодії педагогічних культур та сучасної електронної (інформаційно-комунікаційної) освітньої платформи на основі компетентнісного підходу в процесі використання електронних книг в гуманітарних науках.
Призначення. Метою статті є окреслення педагогічних та дидактичних можливостей використання нової електронної книги студентами та викладачами у комплексному використанні з іншими засобами навчання та традиційними підручниками. Визначено зміст, структуру, основні етапи та критерії ефективного функціонування дизайну електронного уроку в літературі.
 Методи. Методи та форми занять з факультативних занять, які використовувалися в аудиторії, - це мультимедійна лекція, евристична бесіда, дискусія з суперечками та без неї, підготовка навчальних сценаріїв викладачів, навчальні проекти студентів, використання тестів та статистична кількісна та якісна показники навчання.
Результати. У статті представлено результати запропонованої методики навчання та використання електронних книг, що забезпечує активну взаємодію та розвиток традиційних педагогічних культур та сучасної електронної (інформаційної та комунікаційної) освітньої платформи з метою набуття інформаційних навичок В - комунікативних, читацьких, соціальних та культурних компетенцій. Вона генерує потреби учнів у читанні, пізнавальних інтересах, інтелектуальних можливостях, схильностях, міжкультурних інт
The article deals with the interaction problems of pedagogical cultures and modern electronic (information and communication) educational platform on the competence approach basis in the process of e-book using in humanities.
Purpose. The aim of this article is to outline the pedagogical and didactical opportunities of a new e-book using by students and teachers in the complex usage with other means of education and traditional textbook. The content, structure, main stages and criteria of effective functioning of electronic lesson design in Literature were defined.
Methods. The mathods and forms of lesson elective course activities that were used in the classroom is a multimedia lecture, heuristic conversation, discussion with controversy and without it, preparation of training scenarios of teachers, training projects of students, usage of tests and statistical quantitative and qualitative indicators of studing.
Results. The article reports the results of suggested educational methodology and ebook using provides active interaction and development of traditional pedagogical cultures and modern electronic (information and communication) educational platform in order to gain informational skills, communicative, reading, social and cultural competences. It generates students, needs in reading, cognitive interests, intellectual capacities, aptitudes, intercultural interests.
 
Publisher Alcide de Gasperi University of Euroregional Economy in Jozefow
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714409/1/Halyna%20Bijchuk%20%281%29.pdf
- Бійчук, Галина Леонідівна (orcid.org/0000-0001-5699-687X <http://orcid.org/0000-0001-5699-687X>) (2016) Electronic textbook: design and application in conditions of highly orientated and competent training Intercultural Communication, 1/1. pp. 155-166. ISSN 2451-0998