Запис Детальніше

Формування предметної компетентності під час проектної діяльності учнів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714589/
http://undip.org.ua/upload/iblock/2e8/pidshyvka1.pdf
 
Title Формування предметної компетентності під час проектної діяльності учнів
Formation of subject competence during project activity of students
 
Creator Вороненко, Т. І.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Описано перевірку сформованості предметних компетентностей учащихся під час виконання навчальних проектів методом «оцінювання виконання». Оцінні завдання, отримані учнями, як план дослідження, перевіряють не лише знаннєвий складник предметної компетентності, а й діяльнісний і ціннісний, бо є аналогами ситуацій з реального життя. Розроблено вимоги до навчальних проектів за рівнями сформованості предметної компетентності: оволодіння знаннями; форма виконання і усвідомленість дії; здатність до вибору способу дії; повнота виконання; оволодіння умінням діяти; здатність узагальнювати і робити висновки. Головна позиція, що перевіряється – це здатність учнів використовувати знання та вміння в практичній діяльності (ситуації), з можливістю висловлення власного відношення до поставленої проблеми.
The verification of the formation of subject competencies of students in the implementation of educational projects by the method of "action evaluation" is described. Estimated tasks received by students as a plan of research, check not only the knowledge component of subject competence, but also activity and value, because they are analogues of situations of real life. Requirements for study projects are developed according to the levels of formation of subject competence: knowledge acquisition; form of execution and awareness of action; the ability to choose the mode of action; completeness of execution; mastering the ability to act; the ability to summarize and draw conclusions. The main position being tested is the ability of students to use knowledge and skills in practical activities (situations), with the possibility of expressing their own attitude to the problem.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714589/1/anotovani_2018-59-60_Voronenko.pdf
- Вороненко, Т. І. (orcid.org/0000-0002-5020-3928 <http://orcid.org/0000-0002-5020-3928>) (2018) Formation of subject competence during project activity of students In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 58-59. ISBN 978-966-644-464-9