Оцінювання учнівської читацької грамотності як базового елемента операційного складника ключової комунікативної компетентності
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714826/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767 |
|
Title |
Оцінювання учнівської читацької грамотності як базового елемента операційного складника ключової комунікативної компетентності
Evaluation of literacy as the basic element of operation component of key communicative competence |
|
Creator |
Гривко, А.В.
|
|
Subject |
37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
Висвітлено результати дослідження, спрямованого на вивчення сучасних підходів, розроблення і апробацію інструментарію для оцінювання читацької грамотності, що в сучасному тлумаченні є найбільш вагомим компонентом операційного складника ключової комунікативної компетентності. За узагальненими результатами з’ясовано рівень сформованості в учнів 5 і 9 класів читацьких умінь і проаналізовано труднощі, які виникали в учнів під час розв’язування завдань.
The results of the research aimed at studying modern approaches, development and testing of tools for assessing readership literacy, which in modern interpretation are the most important component of the operational component of key communicative competence, are highlighted. According to the generalized results, the level of students' readership skills formation (of grades 5 and 9) and was determined and the difficulties, which arose in students during solving tasks, were analyzed. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714826/1/anotovani_2017-pages-62-63.pdf
- Гривко, А.В. (orcid.org/0000-0001-9460-4777 <http://orcid.org/0000-0001-9460-4777>) (2017) Evaluation of literacy as the basic element of operation component of key communicative competence In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 61-62. ISBN 978-966-644-398-5 |
|