Запис Детальніше

Оцінювання учнівської читацької грамотності як базового елемента операційного складника ключової комунікативної компетентності

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714826/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=6767
 
Title Оцінювання учнівської читацької грамотності як базового елемента операційного складника ключової комунікативної компетентності
Evaluation of literacy as the basic element of operation component of key communicative competence
 
Creator Гривко, А.В.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description Висвітлено результати дослідження, спрямованого на вивчення сучасних підходів, розроблення і апробацію інструментарію для оцінювання читацької грамотності, що в сучасному тлумаченні є найбільш вагомим компонентом операційного складника ключової комунікативної компетентності. За узагальненими результатами з’ясовано рівень сформованості в учнів 5 і 9 класів читацьких умінь і проаналізовано труднощі, які виникали в учнів під час розв’язування завдань.
The results of the research aimed at studying modern approaches, development and testing of tools for assessing readership literacy, which in modern interpretation are the most important component of the operational component of key communicative competence, are highlighted. According to the generalized results, the level of students' readership skills formation (of grades 5 and 9) and was determined and the difficulties, which arose in students during solving tasks, were analyzed.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714826/1/anotovani_2017-pages-62-63.pdf
- Гривко, А.В. (orcid.org/0000-0001-9460-4777 <http://orcid.org/0000-0001-9460-4777>) (2017) Evaluation of literacy as the basic element of operation component of key communicative competence In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 61-62. ISBN 978-966-644-398-5