Запис Детальніше

Роль Українського географічного товариства в оновленні змісту загальної середньої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714871/
http://ipvid.org.ua/products/2014/article.php
 
Title Роль Українського географічного товариства в оновленні змісту загальної середньої освіти
The role of Ukrainian Geographical Society in updating the content of the comprehensive secondary education
 
Creator Топузова, Алла Василівна
 
Subject 32 Politics
373 Kinds of school providing general education
93/94 History
 
Description В статті висвітлюється значення Українського географічного товариства через призму його педагогічної діяльності. Відзначається позитивна роль товариства у розв’язанні цілої низки проблем, що постали сьогодні перед вітчизняною географічною освітою. Окреслюються напрямки, де педагогічна діяльність товариства може позитивно вплинути на оптимізацію змістового наповнення географічної освіти, сприяти оновленню географічної складової державних освітніх стандартів та навчальних програм, покращити рівень методичного забезпечення педагогічних працівників.
The article highlights the importance of Ukrainian Geographical Society in the light of its educational activities. There is a positive association role in solving a number of problems, now faces domestic geographic education. Outlines areas where educational activities of the company can positively affect the optimization of the semantic content of geographic education, promote the renewal of geographical component of state educational standards and curricula, improve the level of methodological support educators.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2014
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714871/1/psp_2014_14_86.pdf
- Топузова, Алла Василівна (2014) The role of Ukrainian Geographical Society in updating the content of the comprehensive secondary education Проблеми сучасного підручника (14). pp. 742-746. ISSN 2411-1309