Роль Українського географічного товариства в оновленні змісту загальної середньої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714871/
http://ipvid.org.ua/products/2014/article.php |
|
Title |
Роль Українського географічного товариства в оновленні змісту загальної середньої освіти
The role of Ukrainian Geographical Society in updating the content of the comprehensive secondary education |
|
Creator |
Топузова, Алла Василівна
|
|
Subject |
32 Politics
373 Kinds of school providing general education 93/94 History |
|
Description |
В статті висвітлюється значення Українського географічного товариства через призму його педагогічної діяльності. Відзначається позитивна роль товариства у розв’язанні цілої низки проблем, що постали сьогодні перед вітчизняною географічною освітою. Окреслюються напрямки, де педагогічна діяльність товариства може позитивно вплинути на оптимізацію змістового наповнення географічної освіти, сприяти оновленню географічної складової державних освітніх стандартів та навчальних програм, покращити рівень методичного забезпечення педагогічних працівників.
The article highlights the importance of Ukrainian Geographical Society in the light of its educational activities. There is a positive association role in solving a number of problems, now faces domestic geographic education. Outlines areas where educational activities of the company can positively affect the optimization of the semantic content of geographic education, promote the renewal of geographical component of state educational standards and curricula, improve the level of methodological support educators. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2014
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714871/1/psp_2014_14_86.pdf
- Топузова, Алла Василівна (2014) The role of Ukrainian Geographical Society in updating the content of the comprehensive secondary education Проблеми сучасного підручника (14). pp. 742-746. ISSN 2411-1309 |
|