Запис Детальніше

Дидактична тріада «учіння – викладання – управління» в контексті реалізації в освітньому процесі інноваційних авторських нововведень

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26499/
978-1-9993071-1-0
 
Title Дидактична тріада «учіння – викладання – управління» в контексті реалізації в освітньому процесі інноваційних авторських нововведень
Дидактическая триада «учение - преподавание - управление» в контексте реализации в образовательном процессе инновационных авторских нововведений
The didactic triad "learning - teaching - management" in the context of implementation in the educational process of innovative authorial innovations
 
Creator Мієр, Тетяна Іванівна
Голодюк, Лариса Степанівна
 
Subject Видані за кордоном (окрім країн СНД)
 
Description Дослідження освітнього процесу здійснено з акцентом на полях діяльності тих, хто навчається, та тих, хто навчає. Визначення видів діяльності учасників освітнього процесу слугувало формуванню дидактичної тріади «учіння – викладання – управління». У першому розділі наукової праці розкрито сутність кожного зі складників дидактичної тріади та обґрунтовано їхню взаємообумовленість. У другому розділі презентовано сутність інноваційних авторських нововведень, які стосуються: викладання (йдеться про зміст і реалізацію підходу «міждіяльнісна інтеграція»); управління (розкрито зміст та практичне застосування «екоінтедиференційного підходу»); учіння (представлено макет загальної таблиці-матриці організації освітнього процесу з дотриманням тріади «учіння – викладання – управління» та похідні дидактичні напрацювання, зокрема різні таблиці-матриці організації освітнього процесу. Результати проведеного дослідження підтверджують, що запровадження в освітньому процесі інноваційних авторських нововведень сприяло суттєвому зростанню показників ефективної самореалізації тих, хто навчається, та тих, хто навчає.
Исследование образовательного процесса осуществляется с акцентом на полях деятельности тех, кто учится, и тех, кто учит. Определение видов деятельности участников образовательного процесса послужило формированию дидактической триады «учение - преподавание - управление». В первом разделе научной работы раскрывается сущность каждого из составляющих дидактической триады и обосновывается их взаимообусловленность. Во втором разделе выявляется сущность инновационных авторских нововведений, касающихся: преподавания (речь идет о содержании и реализации подхода «междеятельностная интеграция»); управления (раскрывается содержание и практическое применение «екоинтедиференционого подхода»); учения (представляется макет общей таблицы-матрицы организации образовательного процесса в контексте триады «учение - преподавание - управление» и дидактические наработки, в частности различные таблицы-матрицы организации образовательного процесса). Результаты проведенного исследования подтверждают, что введение в образовательном процессе инновационных авторских нововведений способствовало существенному росту показателей эффективной самореализации тех, кто учится, и тех, кто учит.
The study of the educational process is carried out with an emphasis on the fields of activity of those who study and those who teach. Determining the types of activities of participants in the educational process served to form the didactic triad "teaching - teaching - management". In the first section of the scientific work, the essence of each of the components of the didactic triad is revealed and their interdependence is substantiated. The second chapter presents the essence of innovative authorial innovations, which concern: teaching (it is about the content and implementation of the "interagency integration" approach); management (the content and practical application of the "eco-differentiation approach" are disclosed); (the model of the general table-matrix of the educational process organization is presented, with the observance of the triad "teaching - teaching-management" and the derivative didactic work, in particular the various table-matrixes of the organization of the educational process. The results of the research confirm that the introduction in the educational process of innovative authorial innovations contributed to a significant an increase in the indicators of effective self-realization of those who are studying and those who teach.
 
Publisher The actual problems of the world today: monograph. Sciemcee Publishing
 
Date 2019
 
Type Монографія
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26499/1/T_Miier_TAPOTWT_2019.pdf
Мієр, Тетяна Іванівна та Голодюк, Лариса Степанівна (2019) Дидактична тріада «учіння – викладання – управління» в контексті реалізації в освітньому процесі інноваційних авторських нововведень Колективна (три і більше авторів). The actual problems of the world today: monograph. Sciemcee Publishing, Лондон.