Запис Детальніше

ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЯК ПЕРЕДУМОВА ІНТЕГРАЦІЇ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ЯК ПЕРЕДУМОВА ІНТЕГРАЦІЇ ДО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
VALUE INITIATIVES OF FUTURE TEACHERS AS A PREFERENCE FOR INTEGRATION TO THE EUROPEAN EDUCATIONAL SPACE
 
Creator Palamar, Svetlana
 
Subject цінності; ціннісні орієнтації; майбутні педагоги; професійна підготовка; студенти.
values, value orientations, future teachers, professional training, students.
 
Description Процес формування цінностей та ціннісних орієнтацій залежить як від зовнішніх соціальних, так і внутрішніх особистісних чинників. Проаналізовано чинники, що впливають на формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів. Визначено головні ціннісні орієнтації студентів в умовах формування особистості. Схарактеризовано процес формування духовно-моральних цінностей майбутніх педагогів, оскільки сучасне суспільство потребує всебічно розвинену, високоморальну особистість, фахівця, професійна діяльність якого дасть змогу закладати ціннісні орієнтації у підростаючі покоління.
The process of formation of values and value orientations depends on both external social and internal personal factors. The factors influencing the formation of value orientations of future teachers are analyzed. The main value orientations of students in the conditions of personality formation are determined. The process of formation of the spiritual and moral values of future teachers is characterized, as modern society requires a fully developed, highly moral personality, a professional whose professional activity will enable to establish value orientations in younger generations.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor

 
Date 2018-09-08
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/551
10.28925/2312-5829.2018.3-4.31675
 
Source Освітологічний дискурс; 2018: № 3-4 (22-23); 129 - 138
Educological discourse; 2018: № 3-4 (22-23); 129 - 138
Освитологичный дискурс; 2018: № 3-4 (22-23); 129 - 138
2312-5829
10.28925/2312-5829.2018.3-4
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/551/443
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0