Запис Детальніше

ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ СОЦІАЛЬНИХ СЕРВІСІВ ПРИ КОЛАБОРАТИВНОМУ НАВЧАННІ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ СОЦІАЛЬНИХ СЕРВІСІВ ПРИ КОЛАБОРАТИВНОМУ НАВЧАННІ
TOOLS OF SOCIAL SERVICES IN THE COLLABORATIVE TRAINING OF FUTURE TEACHERS OF PRIMARY SCHOOL
 
Creator Kuchakovska, Halyna
 
Subject інформаційне суспільство, колаборативне навчання, майбутні педагоги, навички ХХІ сторіччя, соціальні сервіси, цифрова компетентність.
information society; collaborative education; future teachers of primary school; 21st century skills; social services; digital competence.
 
Description В статті розкривається суть використання інструментів соціальних сервісів при колаборативному навчанні студентів багатопрофільного університету; коротко описані можливості використання інструментів соціальних сервісів під час організації колаборативного заняття. Предметом дослідження виступають інструменти соціальних сервісів у процесі колаборативного навчання студентів багатопрофільного університету. Об’єктом дослідження є процес навчання студентів багатопрофільного університету. При роботі над статтею використані наступні методи: аналіз науково-педагогічної і методичної літератури щодо проблематики статті; порівняння, вивчення та узагальнення педагогічного досвіду щодо покращення процесу навчання у системі професійної підготовки. За результатами дослідження встановлено, що впровадження в навчальний процес нових методів та прийомів, в особливості колаборативного навчання з використанням інструментів соціальних сервісів, підвищить мотивацію до навчання у студентів, стимулюватиме самостійність та відповідальність у умовах вирішення певних завдань в групі, розвиватиме навички роботи в команді, відповідальність, прогностичність мислення та творчий підхід до вирішення завдань.
The article reveals the essence of the use of social services tools during collaborative training of future teachers of primary school; briefly describe the possibilities of using social services tools during the organization of a collaborative occupation. The subject of the research is the instruments of social services in the process of collaborative training future teachers of primary school. The object of research is the process of training future teachers of primary school. When working on the article used the following methods: analysis of scientific and pedagogical and methodological literature on the issues of the article; comparison, study and generalization of pedagogical experience in improving the training process in the system of vocational training. According to the results of the study, it was found that the introduction of new methods and techniques, in particular, collaborative learning with the use of social services tools into the learning process, will increase the motivation for future teachers of primary school training, will promote autonomy and responsibility in terms of solving certain tasks in the group, develop teamwork skills, responsibility, prognosticity of thinking and creative approach to problem solving.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor

 
Date 2018-09-08
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/523
10.28925/2312-5829.2018.3-4.9581
 
Source Освітологічний дискурс; 2018: № 3-4 (22-23); 234 - 245
Educological discourse; 2018: № 3-4 (22-23); 234 - 245
Освитологичный дискурс; 2018: № 3-4 (22-23); 234 - 245
2312-5829
10.28925/2312-5829.2018.3-4
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/523/453
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0