Запис Детальніше

Робастні автопілоти, що базуються на нечіткому керуванні

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Робастні автопілоти, що базуються на нечіткому керуванні
ROBUST AUTOPILOTS BASED ON THE FUZZY MODEL REFERENCE LEARNING CONTROL
Робастные автопилоты, основанные на нечетком управлении
 
Creator Touat, Mohand Achour; NAU Control Systems Department
Dong, Xu Guo; NAU Control Systems Department
Tunik, Anatoliy; NAU Control Systems Department
 
Subject


 
Description  Розглянуто алгоритм нечіткого управління з самонавчанням безпілотним літальним апаратом, що дозволяє адаптувати параметри функцій приналежності регулятора в реальному часі. Структура нечіткого регулятора без контуру адаптації синтезується за допомогою “чіткого” прототипу, що дозується на результатах робастної H2/H∞-оптимізації. Показано, що отриманий алгоритм управління має високі показники якості та робастності.
 Fuzzy learning algorithm of unmanned aerial vehicle is considered in this paper. It allows real time self-tuning of parameters of the controller’s membership functions. The primary structure of the fuzzy controller is synthesized via “crisp” prototype based on the robust H2/H∞ -optimization. It is shown that obtained control algorithm possesses high level of performance and robustness
 Рассмотрен алгоритм нечеткого управления с самообучением беспилотным летательным аппаратом, что позволяет адаптировать параметры функций принадлежности регулятора в реальном времени. Структура нечеткого регулятора без контура адаптации синтезируется с помощью "четкого" прототипа, дозируется на результатах робастной H2 / H ∞-оптимизации. Показано, что полученный алгоритм управления имеет высокие показатели качества и робастности.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2006-03-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1357
 
Source Вестник Национального авиационного университета; Том 29, № 3 (2006); 30-37
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 29, № 3 (2006); 30-37
Proceedings of National Aviation University; Том 29, № 3 (2006); 30-37
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).