Запис Детальніше

Емоційність та експресивність як риса рекламного дискурсу

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/28375/
 
Title Емоційність та експресивність як риса рекламного дискурсу
 
Creator Нікуліна, А. О.
 
Subject P Philology. Linguistics
PE English
 
Publisher ЖДУ імені Івана Франка
 
Date 2018-11-30
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/28375/1/%D0%9D%D1%96%D0%BA%D1%83%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0.pdf
Нікуліна, А. О. (2018) Емоційність та експресивність як риса рекламного дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. pp. 301-304.