Основні етапи роботи з величинами у початковій школі
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714744/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687 |
|
Title |
Основні етапи роботи з величинами у початковій школі
The main stages of the study of dimensions in the primary school |
|
Creator |
Листопад, Наталія Петрівна
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У тезах сформульовано основні етапи вивчення величин у початковій школі, акцентовано увагу на можливості впровадження загальної методики вивчення величин, що дасть можливість вчителю усвідомлено й цілеспрямовано організувати пізнавальну діяльність учнів.
This article treats the main stages of the study of dimensions in the primary school, especially the idea of the introduction of the generalized approach to the study of dimensions that will permit a teacher to organise the cognitive activity of the students. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714744/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9B%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D0%B4_%D0%9D_2018.pdf
- Листопад, Наталія Петрівна (orcid.org/0000-0002-2922-8450 <http://orcid.org/0000-0002-2922-8450>) (2018) The main stages of the study of dimensions in the primary school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 106-107. ISBN 978-966-644-398-5 |
|