Запис Детальніше

Основні етапи роботи з величинами у початковій школі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714744/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687
 
Title Основні етапи роботи з величинами у початковій школі
The main stages of the study of dimensions in the primary school
 
Creator Листопад, Наталія Петрівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description У тезах сформульовано основні етапи вивчення величин у початковій школі, акцентовано увагу на можливості  впровадження  загальної методики вивчення величин, що дасть можливість вчителю усвідомлено й цілеспрямовано організувати пізнавальну діяльність учнів.
This article treats the main stages of the study of dimensions in the primary school, especially the idea of the introduction of the generalized approach to the study of dimensions that will permit a teacher to organise the cognitive activity of the students.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714744/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9B%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D0%B4_%D0%9D_2018.pdf
- Листопад, Наталія Петрівна (orcid.org/0000-0002-2922-8450 <http://orcid.org/0000-0002-2922-8450>) (2018) The main stages of the study of dimensions in the primary school In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 106-107. ISBN 978-966-644-398-5