Запис Детальніше

Використання інформаційно-комунікаційних і мультимедійних технологій у процесі вивчення української літератури в старшій школі на засадах компетентнісного підходу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714797/
http://ipvid.org.ua/products/2017_2/article.php
 
Title Використання інформаційно-комунікаційних і мультимедійних технологій у процесі вивчення української літератури в старшій школі на засадах компетентнісного підходу
Use of information and communication multimedia technologies in the process of studying Ukrainian literature in high school on the basis of a competent approach
 
Creator Бійчук, Галина Леонідівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
82 Literature
 
Description У статті розглянуто процес організації нового освітнього середовища згідно нормативних вимог «Нової української школи» під час використання інформаційно-комунікаційних і сучасних мультимедійних технологій навчання. Доведено дидактичну доцільність застосування мультимедійного програмно-педагогічного засобу з української літератури в старшій школі з використання мультимедійних сценаріїв уроків у 10 класі на основі компетентнісного підходу. Запропоновано методику впровадження електронного конструктора уроків із його програмним мультимедійним супроводом, систему методів, прийомів і видів навчальної діяльності з використанням інформаційно-комунікаційних і мультимедійних технологій навчання у процесі вивчення української літератури на засадах компетентнісного підходу.
The article is devoted to the process of organizing the new educational environment in accordance with regulatory requirements of ―New Ukrainian School‖ in the process of using information and communication technologies and modern multimedia teaching technologies. It is proved the didactic expediency of using multimedia software and pedagogical means on Ukrainian literature in high school by means of multimedia scripts of lessons in the 10th form on the basis of a competency based approach. The author offered the methodology of introducing the electronic designer of the lessons with its programmed multimedia support, the system of methods, ways and types of educational activity using the information-communication and multimedia technologies of teaching in the process of studying the Ukrainian literature on the basis of the competency based approach.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714797/7/%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9%20%281%29.pdf
- Бійчук, Галина Леонідівна (orcid.org/0000-0001-5699-687X <http://orcid.org/0000-0001-5699-687X>) (2017) Use of information and communication multimedia technologies in the process of studying Ukrainian literature in high school on the basis of a competent approach Проблеми сучасного підручника (19). pp. 13-22. ISSN 2411-7447